طی پنج ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰؛
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: سوانح رانندگی در این استان سه هزار و ۸۳۷ مصدوم طی پنج ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ به‌جای گذاشت.
کد خبر: ۹۹۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱ 19 September 2021

سلیم خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۹ نفر شامل یک زن و هشت مرد بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست داده که از این تعداد یک زن و هفت مرد در رودخانه و یک مرد داخل کانال آب غرق شدند‌.

وی افزود: تعداد متوفیان بر اثر غرق شدگی در پنج ماهه ابتدایی سال ۹۹، ۱۸ نفر شامل پنج زن و ۱۳ مرد بوده که از این تعداد سه زن و هفت مرد در رودخانه، یک زن و یک مرد در دریاچه مصنوعی، چهار مرد در دریاچه طبیعی، یک زن در استخر و یک مرد در حوضچه غرق شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: در حوادث کار طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۲۳۳ نفر شامل پنج زن و ۲۲۸ مرد مجروح و ۱۸ نفر شامل یک زن و ۱۷ مرد فوت شده که تعداد مجروحین طی مدت مشابه در سال گذشته ۲۵۶ نفر شامل ۶ زن و ۲۵۰ مرد و تعداد متوفیان ۱۷ نفر شامل یک زن و ۱۶ مرد بوده است.

خانی افزود: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۲۲ نفر شامل ۱۲ زن و ۱۰ مرد بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده که این آمار طی مدت مشابه در سال گذشته ۳۱ نفر شامل ۱۴ زن و ۱۷ مرد بوده است.

وی به حادثه برق‌گرفتگی اشاره و تصریح کرد: ۹ نفر شامل یک زن و هشت مرد طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری بر اثر حادثه برق‌گرفتگی جان خود را از دست داده که این آمار در پنج ماهه ابتدایی سال گذشته ۱۰ نفر شامل یک زن و ۹ مرد بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد متوفیان بر اثر گاز گرفتگی با مونوکسید کربن در پنج ماهه ابتدایی سال جاری را هشت نفر شامل ۶ زن و ۲ مرد و تعداد متوفیان طی پنج ماهه ابتدایی سال ۹۹ را ۱۲ نفر شامل ۲ زن و ۱۰ مرد اعلام کرد.

خانی گفت: سوانح رانندگی از ابتدای سال جاری تا ۳۱ مردادماه سه هزار و ۸۳۷ نفر شامل یک هزار و ۱۰۵ زن و ۲ هزار و ۷۳۲ مرد را مجروح کرده که این آمار طی مدت مشابه در سال گذشته سه هزار و ۳۷۵ نفر شامل ۹۲۹ زن و ۲ هزار و ۴۴۶ مرد بوده است.

وی به آمار متوفیان سوانح رانندگی اشاره و تصریح کرد: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۲۰۷ نفر شامل ۵۱ زن و ۱۵۶ مرد و طی مدت مشابه در سال ۹۹، ۱۹۳ نفر شامل ۴۷ زن و ۱۴۶ مرد در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار