مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: کارمندان ادارات این استان در جشنواره رضوی در راستای گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۹۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ 20 September 2021

معصومه حسنی‌خونسار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طرح صدور گواهینامه آموزشی ویژه کارکنان ادارات با هدف ترویج جشنواره کتابخوانی رضوی میان کارکنان دستگاه‌های اجرایی دولت و مشارکت حداکثری در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به توافق صورت گرفته با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه کارمندان شرکت کننده در جشنواره رضوی در صورت کسب امتیاز لازم نمره ۶۰ از ۱۰۰ نمره می‌توانند از مزایای این جشنواره در چهارچوب نظام آموزش کارکنان دولت بهره‌مند شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: این گواهی به مدت ۲۸ ساعت برای کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی این استان توسط مرکز آموزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صادر می‌شود.

حسنی‌خونسار افزود: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) و با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود.

وی گفت: متقاضیان شرکت در دوره‌ها با مراجعه به پرتال آموزشی سازمان مدیریت به آدرس kmlms.smtc.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حسنی‌خونسار افزود: آزمون دوره به صورت الکترونیکی و از طریق سایت جشنواره به آدرس www.samakpl.ir همه روزه از شهریورماه تا یکم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۲ بخش «فردی» و «خانوادگی» و در رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای و داستانک نویسی، شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» و قصه گویی در بستر الکترونیک برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار