مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از فعالیت ۹۰۰ امدادگر هلال احمر این استان در امر واکسیناسیون علیه ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 20 September 2021

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بیش از ۹۰۰ نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در امر تزریق واکسن کرونا و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همکاری می‌کنند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه آمادگی لازم برای استقرار در مرزهای پرویزخان و خسروی برای نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به بانک امانات پزشکی این جمعیت اشاره کرد و گفت: تعداد محدودی اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن توسط جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و خیرین برای بانک امانات پزشکی این استان تهیه شده است.

معتمدی تصریح کرد: بیماران نیازمند با معرفی‌نامه از طرف پزشک مبنی بر لزوم استفاده از کپسول اکسیژن در منزل می‌توانند نسبت به امانت گرفتن این وسایل به مدت ۱۵ روز اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به نیاز استان کرمانشاه شایسته است خیرین نسبت به تهیه و اهدای کپسول اکسیژن با مانومتر و اکسیژن‌ساز برای بیماران نیازمندان اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار