استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: سهمیه زوار اربعین حسینی (ع) برای این استان ۵۵۵ نفر تعیین شده است.
کد خبر: ۹۹۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 20 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه سهمیه استان کرمانشاه برای اعزام زائران اربعین حسینی ۵۵۵ نفر است، اظهار کرد: پیگیری ویژه‌ای برای برقراری پروازهای رفت و برگشت از طریق هواپیمایی پویا در دست اقدام است، اما تا به امروز امکان پنج پرواز رفت و برگشت در تاریخ‌های یکم، سوم، چهارم، ششم و هشتم مهرماه ۱۴۰۰ از کرمانشاه به نجف فراهم شده است.

وی افزود: کرمانشاه دروازه عتبات عالیات و قدمگاه زائرین حسینی (ع) بوده و با پیگیری و هماهنگی‌های انجام شده ۱۰ پرواز ویژه اربعین در مسیر کرمانشاه- نجف برقرار شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در سال جاری امکان اعزام زائرین حسینی از طریق مرز خسروی فراهم نشده اما با تمهیدات درنظر گرفته شده مقدمات و زمینه‌های لازم برای اعزام زائرین و مشتاقان زیارت اربعین حسینی (ع) به صورت هوایی انجام و پیش‌بینی شده است.

بازوند با اشاره به لزوم رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت زائرین اربعین حسینی گفت: بر این اساس متقاضیانی که بر اساس اعلام قبلی و دستورالعمل ابلاغی حج و زیارت در سامانه سماح ثبت‌نام کردند، می‌توانند با داشتن ویزای معتبر، تست پی سی آر منفی و تزریق ۲ دُز واکسن کرونا نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار