مدیر جمع‌آوری اموال تملیکی کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه از کاهش ۱۳ درصدی پرونده‌های قاچاق، متروکه و قضایی طی سال ۱۴۰۰ در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 21 September 2021

اردشیر رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۳۶۴ پرونده قاچاق، متروکه و قضایی در اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه تشکیل شده که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۳ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ۳۰۲ عملیات شامل استرداد، انهدام، مذاکره، مزایده و واگذاری انجام شده که نسبت به مدت مشابه در سال ۹۹، ۳۱ درصد کاهش داشته است.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیارد تومان کالا توسط این اداره به فروش رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۲ درصد کاهش داشته است.

رستمی ارزش کالاهای منهدم شده در سال جاری را ۹۱۷ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: این اجناس شامل کالاهای آرایشی، بهداشتی، خوراکی و آشامیدنی بوده که بر اساس استعلام از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سلامت‌محور نبوده است.

وی افزود: کاهش کشف کالاهای قاچاق در سال جاری نشان‌دهنده این است که استان کرمانشاه در امر مبارزه با قاچاق توانسته به خوبی عمل کند، مبارزه با قاچاق برای جلوگیری از خروج ارز از کشور و افزایش توان تولید داخلی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار