تابناک کرمانشاه گزارش می‌دهد؛
پروژه‌های گازرسانی به شهرهای صعب‌العبور نوسود و نودشه تداوم داشته و مراحل پایانی گازرسانی به شهر نوسود در زمستان ۱۴۰۰ انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 21 September 2021

خبرگزاری تابناک کرمانشاه: با توجه به لزوم بهره‌مندی مردم از نعمت گاز طبیعی، پروژه گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه در شهرستان پاوه با وجود صعب‌العبور بودن منطقه در حال انجام است.

پروژه‌های گازرسانی به شهرهای مرزی و صعب‌العبور باید با سه مولفه دقت، صحت و سرعت انجام تا مردم این شهرها بتوانند از نعمت الهی گاز طبیعی بهره‌مند شده و امکانات رفاهی زندگی آن‌ها افزایش پیدا کند‌.

در این راستا خبرنگار تابناک کرمانشاه برای اطلاع از آخرین جزئیات گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه سراغ مسئولین مربوطه رفته است.

عملیات گازرسانی به نوسود در مراحل پایانی خود قرار دارد

تداوم عملیات گازرسانی به نوسود و نودشه

سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به عملیات گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه اظهار کرد: تمامی کارهای سازمانی گازرسانی به نودشه انجام و تنها نصب چند علمک گاز در این شهر باقی مانده است.

وی افزود: تا پایان هفته جاری ۵٠ علمک گاز باقی مانده شهر نودشه نصب می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: عملیات گازرسانی به شهر نوسود در مراحل پایانی خود قرار داشته و تنها ۲۰۰ متر از خط انتقال آن باقی مانده که در زمستان سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

به گفته شهبازی یک هزار و ۷۴۰ روستا معادل ۸۴ درصد خانوارهای روستایی و ۹۹.۵ درصد خانوارهای شهری و در مجموع ۹۵ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار هستند.

صعب‌العبور بودن منطقه اورامانات گازرسانی به نوسود و نودشه را به تاخیر انداخته است

تداوم عملیات گازرسانی به نوسود و نودشه

جلیل بالایی سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه با وجود صعب‌العبور بودن مسیر و وجود موانع اجتماعی و معارضین در حال انجام است و هم‌اکنون این پروژه با سرعت بیشتری جلو می‌رود.

وی افزود: مشکل اصلی در گازرسانی به اورامانات صعب‌العبور و سنگ لاخی بودن مسیر بوده که پیشرفت هر پروژه‌ای را با موانع جدی مواجه می‌کند، البته به دلیل بالا بودن هزینه‌ها در برخی مواقع دستگاه‌های اجرایی چندین بار برای انتخاب پیمانکار فراخوان داده اما کسی حاضر به همکاری نمی‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه با بیان اینکه به دلیل سختی کار در منطقه اورامانات مقداری سرعت پیشرفت پروژه کاهش پیدا می‌کند، گفت: پروژه گازرسانی به نوسود در حال انجام است، اما اتمام آن به پایان کار پروژه‌های فرعی و اتصال این پروژه‌ها به یکدیگر توسط پیمانکاران دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار