مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه:
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از اضافه شدن ۱۱۴ کلاس درس جدید به مجموعه کلاس‌های درس مدارس این استان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 22 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، مرزبان نظری با بیان اینکه مهر ماه امسال ۲۱ مدرسه در استان کرمانشاه تحویل آموزش و پرورش خواهد شد، اظهار کرد: این مدارس ۱۱۴ کلاس درس دارند و برای ساخت آن‌ها ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: بیشتر این مدارس مربوط به شهرستان کرمانشاه هستند، هرچند در اغلب شهرستان‌ها مدارس افتتاحی داریم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: در آستانه مهر ماه همچنین مبلغ هشت میلیارد تومان به خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز مدارس استان تخصیص داده شده است.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به ورود خوب خیرین استان در حوزه مدرسه سازی داشت و گفت: سال تحصیلی گذشته خیرین مدرسه ساز کرمانشاه ۵۰ میلیارد تومان برای احداث، بازسازی و تجهیز مدارس استان هزینه کردند.

نظری با اشاره به جایگاه ویژه خیرین مدرسه ساز استان در کشور، گفت: امیدواریم امسال نیز شاهد کمک‌های قابل توجه خیرین مدرسه ساز در استان باشیم.

نظری یک خبر خوب هم برای خیرین مدرسه ساز داشت و گفت: خیرین می‌توانند با پرداخت ۳۰ درصد از هزینه‌های ساخت یک مدرسه آن را به نام خود و یا هر نام دیگری که تمایل داشته باشند، نامگذاری کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار