فرمانده انتظامی کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پسر ۱۳ ساله‌ای که از شهرستان کنگاور ربوده و به یکی از شهرستان‌های استان کرمان منتقل شده بود، نجات پیدا کرد.
کد خبر: ۹۹۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 22 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس آگاهی استان کرمانشاه از وقوع یک مورد آدم‌ربایی در شهرستان کنگاور رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، آدم‌ربایان پس از ربودن پسر ۱۳ ساله به سرعت از استان کرمانشاه خارج و به کرمان گریختند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی این استان با انجام اقدامات اطلاعاتی در کمتر از ۷۲ ساعت مخفیگاه آدم‌ربایان را شناسایی و پس از هماهنگی با همکاران خود در کرمان و اخذ نیابت قضایی عازم این استان شدند.

جاویدان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان‌های کرمانشاه و کرمان با محاصره محل در اقدامی غافلگیرانه و پیش از آنکه به فرد گروگانگیر فرصت انجام کاری را بدهند، نسبت به دستگیری وی و آزاد کردن نوجوان ۱۳ ساله اقدام کردند.

وی با اشاره به شناسایی ۲ همدست گروگانگیر دستگیر شده گفت: تلاش برای دستگیری این افراد ادامه داشته و مقدمات کار برای تحویل نوجوان ربوده شده به خانواده‌اش در دست اقدام است.

جاویدان ادامه داد: تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه این آدم‌ربایی که با سرعت عمل ماموران پلیس آگاهی ناکام ماند، ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار