مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: معلمان کرمانشاهی از فردا پنج‌شنبه یکم مهرماه ۱۴۰۰ در مدارس حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۹۹۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 22 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بازگشایی مدارس در استان کرمانشاه منوط به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

وی افزود: معلمان از فردا پنج‌شنبه یکم مهرماه ۱۴۰۰ در مدارس حضور پیدا کرده و در صورت تشخیص ستاد ملی مقابله با کرونا و شورای مدرسه متشکل از مدیر، معاونین، معلمان و پنج نماینده انجمن اولیا، کلاس‌های آموزشی را به صورت حضوری برگزار می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: حتی در صورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا و سپس شورای مدرسه دستور بازگشایی مدارس را دهند، هیچ‌گونه اجباری برای حضور دانش‌آموزان در مدرسه نیست.

یزدان‌پناه گفت: در صورت حضور تعدادی دانش‌آموز در مدرسه کلاس‌های آموزشی برگزار و پس از آن برای دانش‌آموزانی که در منزل هستند، کلاس درس به صورت مجازی و بر بستر شبکه دانش‌آموزی شاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نحوه بازگشایی مدارس روستایی و عشایری افزود: تمامی تلاش‌ها برای برگزاری حضوری مدارس روستایی و عشایری در استان کرمانشاه بوده اما حضور دانش‌آموزان در مدارس شهری باید به صورت تدریجی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ امکان صحبت کردن دانش‌آموز هنگام تدریس معلم در شبکه شاد وجود داشته و از این طریق می‌تواند سوال خود را در کلاس مطرح کند.

یزدان‌پناه کیفیت برگزاری کلاس‌های حضوری را بالاتر از کلاس‌های مجازی دانست و افزود: در هیچ یک از سیستم‌های آموزشی دنیا آموزش مجازی به ویژه برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی بازدهی بالایی ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار