مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدارس این استان با کمتر از ۱۵۰ دانش‌آموز از شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ بازگشایی می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 23 September 2021

مجید یزدان‌پناه در حاشیه مراسم جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها که در دبستان «دکتر محمد زنگنه» شهر کرمانشاه برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امروز پنج‌شنبه یکم مهرماه ۱۴۰۰ جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی برگزار شده و تمامی تلاش‌ها برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در حال انجام است.

وی افزود: از شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ مدارس روستایی و عشایری استان کرمانشاه فعال است و دانش‌آموزان می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر مدارس روستایی و عشایری از شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ مدارس شهری که کمتر از ۱۵۰ دانش‌آموز دارند، با تصمیم شورای مدرسه بازگشایی شده و دانش‌آموزان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

یزدان‌پناه ادامه داد: دانش‌آموزانی که در مدارس حضور پیدا نمی‌کنند، می‌توانند از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد کلاس‌های درسی خود را دنبال کنند.

وی به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ۹۸ درصد معلمان واکسن کرونا را تزریق کرده و واکسیناسیون دانش‌آموزان علیه این ویروس در حال انجام است‌.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه شرط فعالیت رانندگان سرویس مدارس را تزریق ۲ دُز واکسن کرونا و حضور تنها سه دانش‌آموز درون هر خودرو اعلام کرد‌.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار