همزمان با دومین روز از ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان، ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان روانسر اهدا شد.
کد خبر: ۹۹۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 23 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان روانسر روز پنجشنبه در در آیین اهدای جهیزیه نوعروسان زیر پوشش این نهاد گفت: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و یک دستگاه تلویزیون رنگی است.

عزیز مراد ویسی با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه ۳۰۰ میلیون ریال است، افزود: در مجموع برای خرید این جهیزیه‌ها با تعرفه دولتی سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۴ سری جهیزیه به ارزش هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تهیه و به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در روانسر اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) روانسر اظهار داشت: در شش ماهه نخست سالجاری دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز کمک هزینه دارویی و درمانی به مدجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

ویسی با بیان اینکه ۷۶ فقره تسهیلات اشتغالزایی به ارزش ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز به متقاضیان ایجاد شغل پرداخت شده است، اضافه کرد: در مجموع ۱۴۵ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به این نهاد اختصاص یافته که برای پرداخت تسهیلات پرونده متقاضیان تکمیل و یا در حال تکمیل شدن است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار