نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: شورای شهر کرمانشاه با کنار گذاشتن اختلافات باید به دنبال خدمت رساندن به مردم باشد تا کار‌ها بیش از پیش جلو برود.
کد خبر: ۹۹۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 23 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در دیدار، امیر رحیمی سرپرست شهرداری کرمانشاه در خصوص دوری از حاشیه و توجه ویژه به خدمت‌رسانی در ایام مدیریت مجموعه شهرداری، اظهار داشت: همانطور که وارد رودخانه شدن پا‌ها را خیس می‌کند وارد میدان شد حرف و حدیث به دنبال دارد، اما باید ایستادگی کرد.

وی افزود: شورای شهر کرمانشاه با کنار گذاشتن اختلافات باید به دنبال خدمت رساندن به مردم باشد تا کار‌ها بیش از پیش جلو برود.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت رسیدگی و توجه به مناطق حاشیه‌ای و محروم شهر کرمانشاه به ویژه در مجموعه مدیریت شهری، تصریح کرد: برخی از محلات حاشیه‌ای و محروم کرمانشاه نیازمند ارائه ابتدایی‌ترین خدمات شهروندی هستند که باید به شکل ویژه به آن‌ها رسیدگی شود.

وی ضمن اشاره به تاکید رئیس جمهور بر کار کردن و خدمتگزاری صادقانه، گفت: حضرت امام (ره) نیز تاکید داشتند به ایشان خدمتگزار بگویند؛ لذا باید در مجموعه مدیریت‌شهری نیز سعی شود خدمت به مردم سرلوحه کار‌ها قرار گیرد.

سرپرست شهرداری کرمانشاه باتوجه به وقفه ۲ ماه در ارائه برخی خدمات عمومی شهری با مشکل روبرو بودیم که در جلسه خدمات شهری روز گذشته نسبت به سرگیری فعالیت‌ها دستورات لازم ابلاغ شد.

رحیمی در ادامه شیرین‌ترین دوران خدمت خود را سرپرستی شهرداری کرمانشاه در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه دانست و افزود: آن ایام علی‌رغم فشار کاری زیاد، شیرین‌ترین ایام خدمتم بوده است.

وی تصریح کرد: برای خدمت آمده‌ام و در خدمت‌رسانی به شهروندان کوتاهی نخواهم کرد.

رحیمی ادامه داد: با توجه به فرسودگی سیستم‌های ارائه خدمات شهری، کاری سخت پیش رو داریم، اما نشدنی نیست و برای تحقق رضایت و رفاه شهروندان به تلاش نیاز دارد.

وی با اشاره به اهمیت حمایت معنوی امام جمعه برای ارائه مطلوب خدمات به شهروندان، گفت: نیازمند آن هستیم شهروندان با همدلی و همراهی با مجموعه مدیریت شهری زمینه ارائه مطلوب خدمات را فراهم کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار