تسهیلات کشاورزی در مازندران تنها به افراد واجد شرایط پرداخت می شود

اهلیت متقاضیان باید بدرستی بررسی شود و تسهیلات به افراد دارای اهلیت پرداخت شود و از پرداخت تسهیلات به افرادی که اهلیت لازم را ندارند خودداری شود، تاکید کرد: میز خدمت مشترک بانک و سازمان جهاد کشاورزی تقویت شود تا در جذب تسهیلات رتبه اول کشور را بدست آوریم و تولیدکنندگان مازندرانی از تسهیلات خوبی برخوردار شوند
کد خبر: ۱۰۵۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 01 July 2022

 به گزارش تابناک مازندران ، اهلیت متقاضیان باید بدرستی بررسی شود و تسهیلات به افراد دارای اهلیت پرداخت شود و از پرداخت تسهیلات به افرادی که اهلیت لازم را ندارند خودداری شود،
حسن عنایتی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه مشترک با مدیر و معاونین بانک کشاورزی استان گفت:

بانک کشاورزی تنها بانک تخصصی حوزه کشاورزی است که در سرمایه‌گذاری این بخش نقش اساسی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه کشاورزی امنیت غذایی را به دنبال دارد و بانک کشاورزی نقش تسهیل کننده و حمایتی در این راستا دارد، نقش بانک کشاورزی در استان مازندران را متمایز از سایر بانک‌ها اعلام کرد و گفت: لازم است ارتباط بیشتری بین سازمان و بانک بوجود آید.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: از ظرفیت بسیار خوب بانک کشاورزی بهترین بهره‌برداری شود تا مشکلات کشاورزی استان کمتر شود.

 

وی با بیان اینکه اهلیت متقاضیان باید بدرستی بررسی شود و تسهیلات به افراد دارای اهلیت پرداخت شود و از پرداخت تسهیلات به افرادی که اهلیت لازم را ندارند خودداری شود، تاکید کرد: میز خدمت مشترک بانک و سازمان جهاد کشاورزی تقویت شود تا در جذب تسهیلات رتبه اول کشور را بدست آوریم و تولیدکنندگان مازندرانی از تسهیلات خوبی برخوردار شوند.

 

عنایتی تصریح کرد: شهرستان‌ها باید در معرفی و جذب تسهیلات بهتر از گذشته عمل کنند و سیاست‌های سازمانی به شهرستان‌ها ابلاغ شود.

 

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های وابسته به جهاد کشاورزی منابع خودشان را در بانک کشاورزی تجمیع کنند تا روند خدمات رسانی بانک کشاورزی به کشاورزان بهبود و ارتقا داشته باشد.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: کشاورزی مازندران سرآمد کشور است چراکه این استان امنیت غذایی کشور را تضمین می‌کند 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار