جذب و ساماندهی ورزشکاران دو ومیدانی کرمانشاه

دبیر هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه گفت: بهترین مهره‌های ماده‌های ۱۱ گانه دو و میدانی کرمانشاه در قالب طرح‌های استعدادیابی شناسایی و ساماندهی می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 12 October 2015
دبیر هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه گفت: بهترین مهره‌های ماده‌های ۱۱ گانه دو و میدانی کرمانشاه در قالب طرح‌های استعدادیابی شناسایی و ساماندهی می‌شوند.

حسین امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش نواحی همایش استعدادیابی دو و میدانی سوم آبان ماه  در ۳ مقطع راهنمایی، ابتدایی و دبیرستان و در دو گروه دختران و پسران برگزار می‌شود.

وی جذب و ساماندهی برترین‌های ماده‌های دو و میدانی را مهمترین هدف از برگزاری این برنامه عنوان کرد و گفت: در پایان این همایش به برگزیدگان مدال و حکم قهرمانی اهدا و جهت ادامه تمرینات حرفه‌ای ساماندهی می‌شوند.

امیری پرتاب نیزه، پرش طول، پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک،  دو ۴۰۰ متر، ۳۰۰ متر با مانع، ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر، ۱۰۰ متر و دو امدادی را ماده‌های ۱۱گانه دو و میدانی نام برد و گفت: کسب عناوین قهرمانی در رده‌های برتر جهانی دور از انتظار نیست و با برنامه ریزی هدفمند بهترین مهره‌های دو ومیدانی کرمانشاه را برای سکونشینی در جهان ساماندهی می‌کنیم.

دبیر هیئت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه با تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: اداره کل قول حمایت‌های همه جانبه از این هیئت را دادند.

وی افزود: هم اکنون کرمانشاه در بدنه تیم ملی صاحب نماینده است و با تمام توان در حال کسب آمادگی برای مسابقات در پیشرو  هستیم.

امیری در پایان بیان کرد: متاسفانه هم اکنون در رده نوجوانان و نونهالان ورزشکار مطرح و صاحب عنوانی در استان نداریم ولذا تمرکز ما بر تقویت این بخش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار