عضو مجمع نمایندگان استان البرز در گفت‌وگو با تابناک:

شهادت سید حسن نصرالله محور مقاومت را تقویت خواهد کرد/ برای انتقام سخت هر چه زودتر اقدام شود

گروه استان‌ها- عضو مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره به اینکه شهادت سید حسن نصرالله موجب تقویت محور مقاوت خواهد شد، افزود: انتظارمان این است که برای انتقام سخت هر چه زودتر اقدام شود و پاسخ کوبنده‌ای به این حرکت وحشیانه رژیم صهیونسیتی داده شود.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱ 29 September 2024

علی حدادی نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در گفتگو با تابناک البرز گفت: همان طور که با شهادت سید عباس موسوی پرچم حزب الله بر زمین نماند، با شهادت سید حسن نصرالله هم حزب الله زنده خواهد ماند و محور مقاومت تقویت و حمایت خواهد شد.
حدادی ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران گفت: مطمئن هستیم حرکت ددمنشانه و ظالمانه اسرائیل و شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله موجب تقویت حزب الله خواهد شد. 
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با اشاره به مسیر شهدا و پیوند آنها با خداوند تبارک و تعالی گفت: مطمئنا ادامه این مسیر و اثربخشی آن به نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ختم می‌شود. 
حدادی در پاسخ به این پرسش که بهترین واکنش ایران در این شرایط چه می‌تواند باشد گفت: به عنوان خادم کوچک مردم ایران اسلامی قطعا خواستار یک پاسخ محکم و انتقام سخت که با تأخیر روبرو نباشد، هستم. اقدامی به موقع که طبق کلید واژه مقام معظم رهبری اقدامی جدی در پاسخ به این حرکت دد منشانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی باشد. 
وی تاکید کرد: این اطمینان را داریم که شریک جرم این اقدام رژیم غاصب صهیونیستی آمریکای جنایتکار است و بدون طراحی و مجوز آمریکا، رژیم صهیونسیتی این اقدامات را انجام نمی‌داده است. چه کشتار کودکان، زنان، بیماران غزه و فلسطین و این چند روز هم اقدامات و حملات وحشیانه‌ای که در زمین بیروت و جنوب لبنان انجام شد، با تایید و مشارکت آمریکا بوده است.
حدادی با اشاره به شهادت فرمانده مقاومت و کسی که استوار و مقاوم برای نجات محور مقاومت چه در فلسطین چه در لبنان اقدامات جدی‌ای را داشت، گفت: انتظارمان بر این است که برای انتقام سخت هر چه زودتر اقدام شود و پاسخ کوبنده‌ای به این حرکت وحشیانه رژیم صهیونسیتی داده شود.
 نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان با بیان اینکه مطمئن هستیم نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک‌تر شده، افزود: باید با انسجام و وحدت بین محور مقاومت چه نیرو‌های مقاومت در یمن، عراق و در کشور‌های مختلف مخصوصا ایران اسلامی که همیشه کنار حزب‌الله و مردم فلسطین بوده انتقام شهدای قدس و شهید عزیزمان، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه، سید عباس موسوی و امروز هم سید حسن نصرالله فرمانده مقاومت با جدیت گرفته شود و انشاءالله آزادی قدس و نابودی رژیم غاصب با پاسخی محکم نزدیک است. 
حدادی در پاسخ به این پرسش که در صورت حمله ایران به اسرائیل چه بازتابی نسبت به این حمله انتظار می‌رود، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در حال فروپاشی است و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و مخصوصا پیشرفت نظامی ما که مدرن‌ترین پهپاد‌ها و موشک‌های دوربرد نقطه زن و ... را در اختیار داریم، مطمئنا با محکم ایستادن محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونسیتی، نابودی این رژیم غاصب را قطعی می‌بینیم.

انتهای پیام/ ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار