۴۵ باکس نامه‌رسانی در اردبیل فعال می‌شوند

مدیر کل پست استان اردبیل از فعال‌سازی ۴۵ باکس نامه‌رسانی برای اولین بار در شبکه پستی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 31 October 2015

احمد عبداللهی در گفتگو باخبرنگار مهربا بیان اینکه توزیع مرسولات پستی به صورت کامل در اختیار پست است، تصریح کرد: باکس های نامه رسان جهت کیفیت بخشی به شبکه توزیع پستی فعال می شوند.

وی افزود: باکس ها شامل موتورسیکلت های متحد الشکل با جعبه های مخصوص است که به عنوان نامه رسان در توزیع مرسولات فعال خواهند شد.

به گفته مدیر کل پست استان در حال حاضر ۵۰۶ نقطه تماس پستی در سطح استان دایر است و نسبت به توزیع متوازن آن در شهرستان ها اقدام شده تا مراجعان به سادگی مرسولات خود را جهت تبادل مکانی در اختیار پست قرار دهند.

عبداللهی با بیان اینکه توزیع سریع و به هنگام مرسولات از اهداف پست است، تصریح کرد: پوشش جمعیتی پست استان دو هزار و ۴۳۰ نفر برای هر واحد پستی است و در نظر داریم امسال به دو هزار و ۳۰۰ نفر کاهش یابد.

وی کیفیت در ارائه خدمات و اطمینان بخشی به مردم را اولویت اصلی پست عنوان و اضافه کرد: پست استان توانسته اعتماد عمومی را جلب کند و بر اساس نظر سنجی ها جزو دستگاه های خدمات رسانی است که عملکرد قابل قبولی به عقیده شهروندان دارد.

مدیر کل پست استان با اذعان به اینکه سرانه پستی در استان رو به بهبود است، متذکر شد: با ارائه خدمات مختلف در نظر داریم شبکه توزیع مبادلات جامع و به هنگامی را پیاده کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار