بودجه 4میلیاردی مجموعه ورزشی کارگران ابرکوه

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: برای تکمیل فاز اول مجموعه فرهنگی ورزشی و تفریحی کارگران این شهرستان ( شماره 2) چهارمیلیارد ریال اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۵۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 05 January 2016

به گزارش تابناک یزد،ناصر زارع  اظهار کرد: این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت 26 هزار مترمربع و زیربنای یکهزار و 100 مترمربع دردست ساخت است.

وی افزود: ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران ابرکوه از سال 90 آغاز و تاکنون بالغ بر 10 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است و در سال جاری به اتمام می رسد.
زارع بابیان اینکه این مجموعه در ابتدای جاده شهر واقع است ادامه داد: در بهره برداری از فاز اول این مجموعه ورزشی رشته های والیبال ، بسکتبال ، فوتسال و بدنسازی کاربرد دارد و در آینده فضاهای ورزشی ، استخر زمین چمن توسعه خواهد یافت.
نایب رئیس مجموعه فرهنگی ورزشی و تفریحی کارگران ابرکوه اضافه کرد: تعلیم و آموزش در یک یا چند رشته ورزشی و تشکیل کلاسهای آموزشی در رشته های مختلف ورزشی ، تقویت قوای جسمی و فکری کارگران ، تربیت و آماده کردن ورزشکاران برای شرکت در مسابقات ، ترویج و توسعه ورزش در کارگاهها و کارخانجات ، برگزاری مراسم و جشنواره های فرهنگی ورزشی و هنری به مناسبت های مختلف از اهداف راه اندازی این مجموعه است.
این مسئول ادامه داد: مجموعه ورزشی شماره یک نیز واقع در بلوار کشاورز ، روبروی اداره تامین اجتماعی هم اکنون با مهمانسرای شهدای کارگر و ارائه خدمات به میهمانان در شبانه روز آماده پذیرش می باشد.
زارع خاطرنشان کرد: دراین مجموعه با همکاری اداره ورزش و جوانان دوره های ورزشی در رشته های مختلف از جمله ژیمناستیک ، ووشو ، ایروبیک و تنیس برای جامعه کارگری و کارفرمایی و دیگر اقشار جامعه برگزارمی شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار