استاندار زنجان:

کاندیداها میتوانند به عنوان یک شهروند در برنامه‌های دهه فجر حضور داشته باشد، اما حق تبلیغ ندارند.

جمشید انصاری با اشاره به اینکه فرصت تبلیغات انتخاباتی پس از 28 بهمن است اظهار کرد تبلیغات انتخاباتی در مراسم دهه فجر ممنوع است و کاندیداها میتوانند تنها به عنوان یک شهروند در این مراسم حضور داشته باشند.
کد خبر: ۱۶۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 24 January 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری امشب در دومین جلسه شورای هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصتی است که یکبار دیگر خودمان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و اهداف بنیان‌گذار کبیر رهبر نگاه مجدد داشته و تلاش کنیم آن اهداف و آرمان‌ها را برای نسل جدید کشور تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ما وظیفه داریم، زمینه آشنایی بیشتر نسل جوان را آرمان‌های انقلاب فراهم سازیم، گفت: امیدواریم در دهه فجر یک بازخوانی مجدد از آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ساختار مراسم دهه فجر به این گونه نیست که یک اعتبارات خاصی در بودجه برای دهه فجر پیش‌بینی شود، گفت: این یک تکلیف ملی است که بر عهده همه ما است و همه باید به اندازه وسع خودمان در برنامه‌های اجرایی دهه فجر مشارکت کنیم.

انصاری ادامه داد: اگر 100 دستگاه هرکدام فقط یک میلیون تومان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر کمک کنند، 100 میلیون تومان خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر داشتن تعریفی از برنامه‌های اجرایی در دهه فجر گفت: برای مثال گاهی اوقات یک برنامه مشترک که در هر روستا را اجرا می‌کنیم، یک برنامه جدا حساب کرده و می‌گوییم  300برنامه در روستاها است، که این باید یکسان‌سازی شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اجرای یک برنامه واحد در 30 مسجد، یک برنامه محسوب می‌شود، اضافه کرد: باید این تعریف واحد داشته باشد، که در گزارش به تهران نیز همطراز باشد.

این مسئول در ادامه با تاکید بر نوآوری در اجرای برنامه‌های دهه فجر گفت: ما عادت کرده‌ایم که یک سری برنامه‌های روتین را هرسال در دهه فجر اجرایی کنیم، در صورتی که باید در این زمینه روش عوض شود و روش‌های جدیدی برای اجرای برنامه‌ها در نظر بگیریم.

انصاری با اشاره به اینکه نوآوری در برنامه‌‎ها علاوه بر جذابیت موجب جذب مردم نیز خواهد شد، از دستگاه‌ها خواست که نسبت به بازنگری در اجرای برنامه‌ها و نوآوری در این زمینه اقدام کنند.

استاندار زنجان در ادامه خطاب به شهرداران و فرمانداران از آنها خواست که نسبت به سرمایه‌گذاری در زمینه آذین‌بندی شهر اقدام کنند و بحث آذین‌بندی نکته‌ای است که شهرداری‌ها باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: از قدیم همه ما علاقه بسیاری به چراغانی داشته‌ایم و دنیا نیز چراغانی را جشن محسوب می‌کند.

انصاری در ادامه با اشاره به اینکه در مراسم دهه فجر هیچ کاندیدایی در هیچ مراسمی حق تبلیغ ندارد، گفت: کاندیداها نیز به عنوان یک شهروند می‌توانند در برنامه‌ها حضور داشته باشد، اما حق تبلیغ ندارند.

وی با اشاره به اینکه نباید در ایام دهه فجر از تجمعاتی که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب رخ می‌دهد، استفاده تبلیغاتی شود، گفت: فرصت تبلیغات پس از 28 بهمن ماه است.

استاندار زنجان همچنین به برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن نیز اشاره کرد و گفت: هر جشنی اوجی دارد، که اوج جشن‌های انقلاب نیز راهپیمایی 22 بهمن است.

این مسئول با اشاره به اینکه 22 بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی حادثه بزرگی بوده است، اضافه کرد: در این راهپیمایی بخش بزرگی از مشکلات کنار گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز شرایط ویژه‌ای در کشور داریم، گفت: همین موفقیت‌های رخ داده مورد هجمه قرار گرفته است، که در این موقعیت حضور منسجم مردم و نشان دادن اتحاد و یکدلی در آن روز موجب اتحاد بیشتر خواهد شد.

انصاری با اشاره به اینکه در این ایام باید نسبت به تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اقدام شود، گفت: امیدواریم با میثاق مجدد آرمان‌های شهدا گامی در راستای تحقق اهداف انقلاب برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار