مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی زنجان:

بهره برداری از ایستگاه و ماشین آتش نشانی شهرک صنعتی هیدج و خرمدره در ایام دهه فجر

ناصر صیدی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ایستگاه و ماشین آتش‎نشانی شهرک صنعتی شهر هیدج و خرمدره به بهره‎برداری می‏‌رسد.
کد خبر: ۱۷۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 02 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس، ناصر صیدی امروز اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‎هایی توسط شرکت شهرک‎های صنعتی استان پیش‎بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ایستگاه و ماشین آتش‎نشانی شهرک صنعتی شهر هیدج به بهره‎برداری می‏‌رسد، خاطرنشان کرد: ایستگاه و ماشین آتش‎نشانی شهرک صنعتی شهر خرم‏دره نیز طی ایام دهه فجر بهره‌برداری خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‏‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه جشن بزرگی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با دهه فجر توسط شرکت شهرک‏‌های صنعتی استان برگزار می‏‌شود، اضافه کرد: این جشن در سالن صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار خواهد شد.صیدی با بیان اینکه جشن مور نظر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با 17 بهمن ماه برگزار می‏‌شود، ادامه داد: نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم حضور داشته و سخنرانی خواهند کرد.
وی در زمینه راه‎اندازی شهرک تخصصی آی تی در استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته این شهرک طی سه ماه نخست سال آینده راه‎اندازی می‎شود، یادآور شد: پیش‎بینی شده این شهرک در خرداد ماه افتتاح شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه مجموع زمین مورد نظر برای شهرک تخصصی آی تی، برق و الکترونیک استان 100 هکتار است، بیان داشت: در حال حاضر امکانات و تجهیزات آن همچون برق، خیابان کشی، جدول کشی و .... اجرا می‏‌شود.
صیدی با تأکید بر اینکه متقاضی برای واگذاری زمین به منظور احداث واحدهای تخصصی آی تی، برق و الکترونیک در شهرک تخصصی آی تی وجود دارد، خاطرنشان کرد: در این شهرک سرمایه‌گذاران از سراسر کشور و حتی از سایر کشورها نیز می‏‌توانند سرمایه‏‌گذاری کنند.
وی تأکید داشت: امکانات و شرایط لازم به منظور حضور متقاضیان و سرمایه‎گذاران در شهرک تخصصی آی تی ایجاد می‏‌شود که این شهرک فقط مختص صنایع پاک است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار