توهین به شورای نگهبان نشان از بی‌بصیرتی است

استاد اخلاق و مدرس سطوح عالی حوزه علمیه گفت: توهین و حمله به شورای نگهبان از سوی برخی جریانات در کشور نشان ازنادانی و بی بصیرتی است و بدانیم که دشمن به انتخابات ما بشدت امید دارد.
کد خبر: ۱۷۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 08 February 2016
استاد اخلاق و مدرس سطوح عالی حوزه علمیه گفت: توهین و حمله به شورای نگهبان از سوی برخی جریانات در کشور نشان ازنادانی و بی بصیرتی است و بدانیم که دشمن به انتخابات ما بشدت امید دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد قائم مقامی در نشست گفتمان انقلاب اسلامی که امروز دوشنبه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تئوری کاملا الهی است و تنها جنبه نظریه علمی بر آن محتمل نیست و بنیانگذار کبیر انقلاب نیز جنبه الهی بودن این انقلاب را پیش از همه درک و ضرورت تحقق آن را علنی فرمودند.

استاد اخلاق و مدرس سطوح عالی حوزه علمیه حقیقت انقلاب اسلامی ایران را به سال‌های بسیار دور ارجاع داد و تصریح کرد: ظرفیت این انقلاب وجود داشت اما به دلیل فراهم نبودن شرایط و عدم قابلیت و درک عموم تحریف شده و به معنای گسترده فهمیده نشده بود.

وی به مسائل نظامی، اقتصادی و چالش‌های فرهنگی موجود در کشور اشاره کرد و گفت: امروز شیعه شناسی و تحقیق پیرامون مذهب تشیع به عنوان یکی از پایه‌های مهم تحصیلی در دانشگاه‌های اسرائیل مورد توجه است اما باید توجه داشت که دشمن به دنبال چه چیزی است.

آیت‌الله قائم مقامی با اشاره به جنگ تمام عیار دشمن در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، دینی، فرهنگی، مدیریتی و... بیان کرد: امروز بیشتر جمعیت جهان را قشر مستضعف تشکیل داده و توده‌های مستضعف نیز به واسطه بلوغ و آگاهی که به وجود آمده بیدار شدند.

این استاد برجسته اخلاق عرصه دفاع مقدس و حقیقت راستین شهادت را سبب بیداری توده‌های مردم مستضعف در سرار جهان دانست و گفت: هراس از مرگ سلاح شیطان است اما جوانان انقلابی این سرزمین مقدس با قدم در وادی شهادت نهادن گره کشف حقیقت را از دست مستضعفان گشودند.

آیت‌الله قائم مقامی در ادامه به ترفندهای استکبار برای بر هم زدن امنیت ما و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: باید بسیار مراقب باشیم و بدانیم که عرصه انتخابات فرصتی برای تحرک دشمن نیز محسوب می‌شود و چه بسا دشمن با حمایت از کاندیداهای ناراضی قصد انجام انقلاب مخملی در کشور را داشته باشد.

 وی همچنین به اتفاقات جریان فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود:  در فتنه ۸۸ عده‌ای به دلیل نداشتن بصیرت و آگاهی سیاسی فریب دشمن را خوردند و به ضد انقلاب برای نابودی جمهوری اسلامی قوت قلب دادند و لذا باید آگاه باشیم که در سایه چه پرچمی قرار می‌گیریم.

آیت‌الله قائم مقامی تدبیر و بصیرت مقام معظم رهبری در دفع فتنه را قابل ستایش دانست و اظهار کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری در نخستین نماز جمعه پس از حوادث فتنه ۸۸ ناآگاهان و بی‌بصیرتان را از خواب غفلت بیدار کرد و جان دوباره‌ای به جریان انقلاب بخشید.

وی خواستار هوشیاری همگان نسبت به ترفندها و حیله‌های استکبار برای نابودی انقلاب اسلامی شد و تصریح کرد: در شرایطی قرار داریم که نه می‌توان گفت غرب از ما ناامید شده و نه می‌توان ادعا کرد که دشمن با همان ترفندهای قدیمی پیش می‌رود.

استاد اخلاق و مدرس سطوح عالی حوزه علمیه نسبت به برگزاری باشکوه و سالم انتخابات پیشرو در کشور توصیه اکید داشت و گفت: دشمن هنوز ناامید نشده و به انتخابات ما چشم دوخته و لذا باید با حضور حداکثری و مشارکت همگانی و برگزاری سالم انتخابات توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی با انتقاد از موضع گیری و حمله برخی جریانات در کشور به شورای نگهبان افزود: توهین به شورای نگهبان از سوی برخی جریانات ناشی از بی بصیرتی و نادانی است و از این توهینات و افتراها آشوب و فتنه بیرون می‌آید و با این وجود شرایط طوری است که حتی جناح اصلاحات اعتراف کردند که این وضعیت به نفع آنان نیست.

آیت الله قائم مقامی مردم را تأیید کننده نهایی صلاحیت داوطلبان انتخابات پیشرو در کشور دانست وبیان کرد: افرادی که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند کار در اینجا تمام نشده و باید منتظر تایید از سوی مردم نیز باشند و از فیلتر مردم نیز رد شوند.

استاد اخلاق و مدرس سطوح عالی حوزه علمیه در ادامه اظهار کرد: غرب هنوز ناامید نشده و به شدت انتخابات ایران امید بسته و قصد دارد با فتنه‌گری راه نفوذ را بیابد و نقشه خود را برای براندازی عملی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار