از جریان عملگرایی تا ماجرای استعفا

عبوری پیش از این در نشستی با شورای شهر اقدام به ارائه لیستی از کاندیداهای مورد حمایت خود، تحت عنوان "لیست جریان عملگرایی" کرد که برخی آنرا شایسته شهرداری ساری ندانسته بودند.
کد خبر: ۱۸۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 24 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، استعفای عصر امروز شهردار ساری موجب شد تا همین موضوع در ساعات آغازین امشب برخی از شهروندانی که خود را طرفداران عبوری معرفی می‎کردند را در مقابل ساختمان عمارت شهرداری ساری به دور خود جمع کند، موضوعی که فرمانده انتظامی مازندران آنرا شایسته مردم قانون‎مدار مازندران ندانست.
این اقدامات در آستانه 7 اسفند و انتخابات مردم در حالی موجب برخی نگرانی‎ها شد که حضور به موقع فرمانده انتظامی مازندران در بین افراد موجب متفرق شدن آرام آنان شد.
حاضران با اعلام حمایت از شهردار مستعفی از مخالفان وی انتقاد می کردند.
گفته شده سخنرانی عبوری در جمع جریان عملگرایان ساری به دلیل مخالفت مسئولان شهری لغو شد و برخی شنیده‎ها از قرار سخنرانی امشب وی در ستاد برخی کاندیداهای قائمشهری خبر می‏دهد.
عبوری پیش از این در دو روز گذشته در نشستی با شورای شهر اقدام به ارائه لیستی از کاندیداهای مورد حمایت خود، تحت عنوان آنچه آنرا"لیست جریان عملگرایی" نامیده بود، کرد که برخی آنرا شایسته شهرداری ساری ندانسته بودند.
گفته شده عبوری امروز جلسه‎ای را با فرماندار مرکز استان داشته است که از مباحث مطرح شده اخبار ضدونقیضی مطرح می‎شود.
وی پس از لغو سخنرانی عصر امروز خود امشب در جلسه‎ای اضطراری با اعضای شورای شهر، مساله کناره‎گیری خود را پیگیری ‎کرد که نتیجه آن هنوز مشخص نشده اما برخی از اعضای شورای شهر از جمله رئیس شورا از تداوم حمایت اغلب اعضا از شهردار مستعفی خبر داده بود.
آنچه مسلم است بخش اعظمی از رویدادهای این روزهای ساری ریشه در اتفاقات ماه‎ها و سال‎های گذشته این شهر دارد که سرباز کرده است.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
پيامكي به اعضاي شوراي شهر اطلاع داد
فرماندار تلفني به وي گفت نميتواني سخنراني كني
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار