انتخاب مربی بومی ارجحیت دارد

تیم فوتبال شهرداری اردبیل که قرار است امروز سرمربی جدید خود را بشناسد در آزمونی سخت باید از بین مربیان بومی یا غیربومی گزینه برتری را برگزیند تا با اعتماد به این مربی زمینه ماندگاری شهرداری در لیگ یک فراهم آید.
کد خبر: ۱۹۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 10 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حالی عصر امروز قرار است در دومین نشست کارشناسی برای انتخاب سرمربی جدید تیم شهرداری اردبیل تصمیم‌گیری نهایی برای انتخاب سرمربی جدید از بین گزینه‌های بومی یا غیربومی به انجام برسد که به نظر می‌رسد گروه کارشناسی شکل گرفته در این زمینه ماموریت حساسی را در انتخاب سرمربی جدید تیم شهرداری اردبیل دارند که باید منتظر ماند و دید بالاخره خروجی جلسه عصر امروز کارشناسان و متخصصان امر برای فوتبال اردبیل و مسیر پیشرفت آن چگونه خواهد بود.

در حالی به نظر می‌رسد مسئولان تیم شهرداری اردبیل راغب هستند تا از بین سه مربی بومی و دو مربی غیربومی گزینه نهایی خود را انتخاب کنند که بیشترین تمایل در انتخاب مربیان بومی است تا این بار با اعتماد به مربیان شاخص، توانمند، کاربلد و با تجربه استان اردبیل زمینه‌ای فراهم آید تا بعد از حضور مربیان غیربومی این بار نوبت اعتماد به مربیان بومی برسد تا آنها بتوانند در این عرصه خودی نشان دهند.

هرچند که برخی دلالان انتخاب و استخدام مربیان دست به کار شده و شاخک‌های آنها نسبت به انتخاب مربیان بومی حساس‌تر شده است تا از این طریق بتوانند درصدی را به جیب بزنند اما خروجی جلسه اول کارشناسان امر در خصوص تعیین سرمربی جدید تیم شهرداری اردبیل حکایت از آن دارد که بیشترین توجه و تمرکز روی انتخاب سرمربی بومی برای تیم شهرداری اردبیل است تا با یک همدلی و فضای همراهی مربیان بومی بتوانند تیم شهرداری را از قعر جدول که خطر سقوط را بیخ گوش خود احساس می‌کنند به سمت میانه‌های جدول سوق دهند تا به سمت حاشیه‌های امنیت در بازی‌های باقی‌مانده برسانند.

هرچند که برخی اختلاف نظر مربیان بومی نیز به گوش می‌رسد که نوعی فضای دوقطبی دراین عرصه در حال شکل‌گیری است، اما از بین سه گزینه بومی یوسف چراغی، بهنام دولتی و فرخی باید منتظر ماند و دید مسئولان باشگاه شهرداری اردبیل به کدام یک از این مربیان داخلی اعتماد می‌کنند و مسئولیت خطیر سرمربی‌گری تیم شهرداری را به آنها می‌سپارند.

اما در بین مربیان غیربومی نیز بیشتر صحبت‌ها و رایزنی‌ها با دو مربی سرشناس غیربومی محمدعلی ربیعی و مهدی تارتار است که در صورت تصمیم مسئولان باشگاه شهرداری اردبیل قرار است از بین این دو گزینه یکی از آنها هدایت سرخ‌پوشان اردبیلی را در بازی‌های باقی‌مانده لیگ آزادگان برعهده بگیرد.

در بین مربیان غیربومی نیز به نظر می‌رسد تمایل بیشتر به ربیعی مربی سابق تیم شهرداری اردبیل است که خود او نیز اظهار علاقه برای حضور مجدد در تیم شهرداری اردبیل را نشان داده و مهدی تارتار نیز که سابقه حضور در تیم لیگ برتری را دارد هنوز پاسخی شفاف به درخواست‌ها نداده است.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، اما به نظر می‌رسد پنج‌شنبه سرنوشت‌سازی برای تیم فوتبال شهرداری اردبیل و به عنوان تنها نماینده استان اردبیل در لیگ دسته اول دارد که برای سال‌ها انتظار مردم اردبیل برای حضور در این لیگ و به دنبال آن حضور در لیگ برتر جامه عمل پوشانده و بتواند همچنان در سال‌های آینده نیز در لیگ اول و حتی لیگ برتر حضور داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار