برگزاری جشنواره فرهنگی بانوان

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: «جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان همدانی» 19 فروردین ماه جاری با حضور 100 نفر از بانوان شاغل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 06 April 2016

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: «جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان همدانی» 19 فروردین ماه جاری با حضور 100 نفر از بانوان شاغل برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،حمد‌الله چاروسایی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان، برنامه‌های خود را در راستای ایجاد سلامت، شادابی و نشاط در میان کارکنان اجرایی می‌کند، اظهار کرد: به همین منظور 19 فروردین ماه جاری «جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان» شاغل در این اداره برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سلامت، شادابی و نشاط کارکنان، موجب رشد کیفی و کمی در عملکرد آن مجموعه خواهد شد که این مهم جز با توسعه ورزش امکان‌پذیر نیست.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان همدان در توضیح برگزاری این جشنواره گفت: «جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان استان» با حضور بیش از 100 نفر از بانوان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان و نواب هیئات‌ ورزشی صورت می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: همزمان با برگزاری این جشنواره، کارگاه آموزشی یک روزه نیز با حضور شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

چاروسایی به تقدیر از برخی بانوان حاضر در این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و رئیس هیأت پزشکی استان به عنوان سخنرانان ویژه در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: «جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان استان» ساعت 11 صبح روز پنج‌شنبه 19 فروردین ماه در سالن اجتماعات مجموعه قدس برگزار خواهد شد


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار