حضور هيات تجاري لهستان در البرز

کد خبر: ۲۲۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 07 May 2016


هيات 17 نفره تجاري و اقتصادي كشور لهستان به سرپرستي 'هيت ريسازرد تروزنسكي' رئيس اتاق بازرگاني اين كشور روز دوشنبه 20 ارديبهشت ماه وارد استان البرز مي شود.

دبير كل اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي استان البرز روزشنبه در گفت وگو با خبرنگارايرنا گفت: اين هيات خارجي در اجراي تفاهم نامه منعقده در بهمن ماه سال گذشته و با هدف شناخت بازار و آشنايي راههاي همكاري اقتصادي مشترك به البرز سفر مي كنند.

مسعود قاسمي خاطرنشان كرد: تشويق و گسترش روابط تجاري و اقتصادي ميان كارآفرينان و اعضاي اتاق هاي بازرگاني كشور لهستان و البرز، تبادل اطلاعات در زمينه منافع متقابل در اقتصاد، تجارت خارجي، قوانين و مقررات تجارت و سرمايه گذاري از جمله بندهاي تفاهم نامه امضا شده با اين كشور است.

وي اظهار كرد: در بدو ورود هيات تجاري بازرگاني لهستان به البرز نشست هاي تخصصي بين تجار و بازرگانان لهستان و استان البرز برگزار مي شود.

وي ادامه داد: هيات تجاري و بازرگاني متشكل از مسوولان و كارشناسان شركت هاي تجهيزات كشاورزي، تجهيزات انرژي هاي خورشيدي، درب و پنجرهPVC، تجهيزات معدن و توليد كاغذ، تجهيزات شبكه هاي مخابراتي و فناوري اطلاعات، توليدي لباس، ساخت و ساز معماري، زغال سنگ و ... به مدت يك روز دراستان البرز حضور خواهد داشت.

وي تاكيد كرد: تاكنون هيات هاي اوكرايني،بوسني، ايتاليا، فرانسه و كرواسي، استوني، پرتقال و تايوان به اين استان سفر كرده اند.

استان البرز با برخورداري از حدود سه هزار و 500 واحد توليدي و صنعتي بزرگ و كوچك از قطب هاي صنعتي كشور است كه بخشي از توليدات صنعتي اين استان به خارج از كشور صادر مي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار