اختلالات برق‌رسانی علت قطعی آب شرب جویبار بود

کد خبر: ۲۴۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 06 June 2016
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به قطعی کابل برق‌رسانی بخشی از مناطق جویبار در روز شنبه 15 خرداد گفت: این موضوع موجب اختلال در برق‌رسانی چهار حلقه چاه تأمین آب شرب منطقه شد.

به گزارش تابناک مازندران، معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در این‌باره قطعی آب منطقه جویبار در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: آب شرب شهر جویبار از مجتمع آب‌رسانی سیمرغ، جویبار و بهنمیر تأمین می‌شود.

محمودی با اشاره قطعی کابل برق روز شنبه 15 خرداد ماه از ساعت 11 تا 20، اضافه کرد: این موضوع موجب اختلال در برق‌رسانی چهار حلقه چاه تأمین آب شرب منطقه شد.

وی با بیان اینکه همچنین در این وضعیت یک حلقه چاه از مدار خارج شد، افزود: گرمای هوا نیز مزید بر علت شد و همه این عوامل دست به دست هم داد که بر تأسیسات شبکه آب‌رسانی شهرهای استان شوک وارد شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با اعلام اینکه مشکل قطعی برق ساعت 20 برطرف شد، اظهار کرد: پس از آن ساعت 16 چاه‌ها وارد مدار شدند.

محمودی یادآور شد: شوکی که به تأسیسات آب‌رسانی مازندران وارد شد موجب شد برگشت به حالت اولیه مدتی زمان ببرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت ورودی آب در شهرستان جویبار به 25 درصد افزایش یافت، تصریح کرد: خللی آب‌رسانی وجود ندارد و شرایط طبیعی است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در پایان گفت: توصیه ما به افراد این است رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی را در اولویت امور قرار دهند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار