اعلام ساعت كاري جديد ادارات استان هرمزگان

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان ساعت كاري جديد ادارات استان هرمزگان را به منظور صرفه جويي در مصرف و پيشگيري از بحران انرژي در فصل تابستان اعلام كرد.
کد خبر: ۲۵۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 10 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علي رئوفي با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، عنوان كرد: به منظور صرفه جويي در مصرف و پيشگيري از بحران انرژي و با تصويب شوراي هماهنگي مديريت بحران و شوراي اداري  استان، ساعات كاري دستگاه هاي اجرايي استان هرمزگان در فصل تابستان تغيير كرد.
 
وي ادامه داد: زمان اجراي طرح جديد شروع كار ادارات استان هرمزگان از ابتداي مردادماه تا پايان شهريور ماه است.
 
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان در خصوص ساعت جديد آغاز كار ادارات استان در ماه هاي مرداد و شهريور، بيان کرد: ساعات كار دستگاه هاي اجرايي استان در طول اجراي طرح از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:15 الي 14:15 مي باشد و روز پنج شنبه كماكان تعطيل است.
 
وي تصريح كرد: بيمارستان ها ، مراكز خدمات درماني و امداد رساني بانك ها، شهرداري ها و مراكز خدمات عمومي مشمول طرح جديد شروع به كار ادارات در هرمزگان  نمي باشند.
 
رئوفي اظهار کرد: اصناف و مراكز خدماتي و تجاري ملزم به همكاري جدي و كامل در اجراي بخشنامه هاي ابلاغي صادره توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و شركت توزيع برق استان در ارتباط صرفه جويي در مصرف و پيشگيري از بحران انرژي هستند.
 
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان خاطر نشان كرد: صنايع سنگين و مراكز صنعتي استان ملزم به همكاري جدي و كامل در اجراي بخشنامه هاي ابلاغي صادره توسط شركت برق منطقه اي و شركت توزيع برق استان در  ارتباط صرفه جويي در مصرف و پيشگيري از بحران انرژي مي باشند.
 
رئوفي اضافه كرد: مراكز دانشگاهي و آموزشي استان حتي الامكان از پيش بيني و برگزاري دوره هاي ترم تابستاني براي دانشجويان  خودداري كنند.
 
وي اضافه کرد: دستگاه هاي اجرايي ملزم هستند تمهيدات لازم به منظور صرفه جويي در ساير هزينه هاي مصرفي و پرداخت هاي پرسنلي مربوطه ( اضافه كار و ماموريت ) اعمال نموده و كسر كار احتمالي از طريق انجام كار در منزل جبران كنند.
 
دبير شوراي اداري استان هرمزگان تصريح كرد: صدا و سيماي استان هرمزگان همكاري كامل را در جهت ترويج فرهنگ صرفه جويي و تشويق مردم با شركت هاي آب و برق استان به عمل آورد.
 
رئوفي در پايان گفت: شركت توزيع، آب و برق منطقه اي استان موظفند نظارت و كنترل لازم بر اجراي مصوبات ابلاغي خصوصاً در حوزه هاي تجاري، صنايع و اداري استان انجام و گزارش موارد تخلف احتمالي را جهت برخورد انضباطي لازم و طرح در جلسه شوراي اداري استان ارائه كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار