مهندس مقیمی در ایلام:

10 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری وقت داریم

تنها 10 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه 96 وقت داریم و این مدت زمان برای دست یابی به اهداف پیش رو بسیار کم است.
کد خبر: ۲۶۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 20 July 2016

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اهمیت بسیار زیاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال آینده گفت: تنها 10 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه 96 وقت داریم و این مدت زمان برای دست یابی به اهداف پیش رو بسیار کم است.

مهندس مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در ایلام گفت : اولویت اساسی و بسیار مهم ما در کشور بحث امنیت است.

وی ادامه داد : در سایه ی امنیت پایدار است که توسعه و سرمایه گذاری و تولید رونق خواهند گرفت.

مقیمی وزارت کشور را یکی از متولیان اصلی امنیت دانست و گفت : استانداران و فرمانداران و بخشداران به عنوان روسای شورای تامین استانها و شهرستانها و بخش ها متولیان اصلی بحث امنیت در استانها می باشند.

معاون وزیر کشور ادامه داد : اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به عنوان شعار مد نظر مقام معظم رهبری هم در سایه ی امنیت پایدار تحقق خواهد یافت.

این مدیر کشوری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود : ما هرچه داریم از آن مردم بوده و حقوق می گیریم که به این مردم خدمت نماییم.

وی ادامه داد : خدمت رسانی صادقانه و شفاف به مردم باید سرلوحه ی فعالیت همه ما و شما باشد.

مقیمی به بحث در مورد دو انتخابات مهم پیش رو پرداخت و متذکر شد : انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا دو ماموریت بسیار مهم پیش روی وزارت کشور و دولت در سال آینده است.

وی ادامه داد : همه عوامل اجرایی انتخابات باید آمادگی کامل داشته و این ماموریت را به بهترین نحو ممکن به انجام برساند.

معاون وزیر کشور به اصل بی طرفی در انتخابات اشاره کرد و افزود : رای مردم حق الناس بوده و حفظ آن برای همه ما واجب شرعی است.

مقیمی به اهمیت تحقق شعار امسال و اجرای طرح اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان داشت : نسخه اقتصاد مقاومتی و اجرای صحیح آن کشور را به سمت توسعه پیش خواهد برد.همه مسئولین در هر پست و جایگاهی باید در مسیر تحقق این شعار گام برداشته و تلاش نمایند.

مهندس مقیمی ادارات و ارگانهای دولتی را به اطلاع رسانی عملکرد خود برای مردم فرا خواند و گفت : مردم صاحبان اصلی این انقلاب و نظام و دولت هستند و ما باید عملکرد خود را به صورت شفاف به اطلاع مردم برسانیم.

معاون سیاسی وزارت کشور اظهار داشت : برجام یک اتفاق بسیار مهم در تاریخ ارتباطات دیپلماتیک ملت و دولت ایران است.ما به تمام تعهدات خود در این معاهده بین المللی پایبند بوده ایم.ولی خوب طبیعی است که طرف مقابل چشم پیشرفت ما را نداشته و در دفعات مختلف در این مسیر سنگ اندازی می کند.

مقیمی ادامه داد : ولی با وجود همه این مسائل برجام و اجرای ان از یکسالگی خود گذشت و حتماً همه ما شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.

مهندس مطلق مدیرکل سیاسی وزارت کشور هم در همایش فرمانداران و بخشداران استان ایلام گفت : با توجه به حساسیتی که استان ایلام داشت بیشترین حضور ما در جریان انتخابات در این استان بود.

مطلق ادامه داد : علی رقم تغییرات مدیریتی 100 درصدی در بین فرمانداران و بخشداران ایلام و بی تجربه بودن برخی دوستان در زمینه اجرای انتخابات ولی در استان ایلام پیش از دیگر استانها پرونده استان بسته شد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور متذکر شد : تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تنها 10 ماه دیگر باقی مانده و ما در 8 مردادماه باید اولین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور را منتشر کنیم.به همین دلیل وقت ما بسیار محدود بوده و باید هرچه سریعتر برای انجام انتخاباتی سالم و امن آماده شویم.

همایش فرمانداران و بخشداران استان ایلام با حضور معاون سیاسی وزارت کش.ر،مدیرکل سیاسی وزارت کشور،استاندار ایلام و معاون سیاسی استاندار صبح امروز 30 تیرماه در سالن جلسات استانداری ایلام برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار