تجلیل از برترین های مسابقات قرآنی ورزشکاران و جوانان خراسان شمالی

آیین تجلیل از 36 ورزشکار خراسان شمالی که در مسابقات مختلف رشته های اذان، حفظ، تفسیر، قرائت، احادیث موضوعی و آیات موضوعی استان خوش درخشیده بودند، روز سه شنبه در بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 26 July 2016
امام جمعه بجنورد در این آیین اظهار کرد: سرمایه قرآن، سرمایه جاودانی است و آمیختگی با قرآن موجب جاودانه شدن فرد می شود.
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی افزود: راه قرآن راه درست و پایداری است و شما ورزشکاران باید سعی کنید تا روز به روز خود را به سبک زندگی قرآن نزدیکتر کنید.
وی خاطرنشان کرد: اگر روح شما ورزشکاران پرورش یابد جسم شما هم پرورش می یابد وآن وقت است که در تمام عرصه ها پیروز خواهید شد.
سرپرست معاونت فرهنگی و ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی هم در این دیدار گفت: در سال گذشته وزارت ورزش و امور جوانان یک دوره مسابقات قرآنی در 11 رشته ورزشی در بین ورزشکاران برگزار کرد که 36 نفر از ورزشکاران استان به مرحله پایانی راه پیدا کردند.
امان الله فیروزه افزود: اسلام به عنوان کامل ترین دین از موضوع تربیت بدنی غافل نبوده است. از دیدگاه اسلام انسان شامل دو بعد جسمانی و روحانی است که هر کدام از دو بعد دارای توانایی هایی است.
امام جمعه بجنورد تصریح کرد بر همین اساس اهمیت قرآن در روحیه ورزشکاران کاملا مشهود است و سعی داریم تا با برگزاری محافل قرآنی ورزشکاران را از اهمیت معنویات در فرهنگ پهلوانی و قهرمانی بیشتر آگاه کنیم.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار