سرپرست فرمانداری بروجرد: نمادها و ارزش‎های انقلاب نباید فراموش شوند/ ضرورت پرهیز از اکتفا به جلسات رسمی در تجلیل از آزادگان

کد خبر: ۲۷۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 09 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: نمادها و ارزش‎های زاده و ثمره انقلاب اسلامی نباید فرمواش شوند و یا در سایه و حاشیه قرار گیرند.

 علی کورانی‎فر ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‎ریزی مراسم سالروز ورود آزادگان به کشور در این شهرستان اظهار کرد: پاسداری از نمادها و ارزش‎های انقلاب اسلامی و از آن جمله شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان وظیفه همه افراد جامعه با هر دیدگاهی است.

وی عنوان کرد: پاسداری از ارزش‎های زاده و ثمره انقلاب اسلامی باید به یک فرهنگ در شهرستان، استان و کشور تبدیل شود و تجلیل از افرادی که امنیت، استقلال و آزادی کشور مرهون خون و جانبازی آنها است تمام و کمال انجام شود.

سرپرست فرمانداری بروجرد ادامه داد: پاسخ به سوال جوانان و نوجوانانی که زمان جنگ را درک نکرده‎اند در خصوص انگیزه جوانان آن زمان برای حضور در جبهه‎های حق علیه باطل ضروری است.

کورانی‎فر با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور خاطر نشان کرد: برای برگزاری مراسم این روز در شهرستان بروجرد نباید تنها به جلسات رسمی و همایش‎ها اکتفا شود و مدیران باید در برگزاری هرچه بهتر این مراسم در این شهرستان نوآوری داشته باشند.

 وی تاکید کرد: با توجه به توسعه استفاده از شبکه‎های اجتماعی در میان جوانان و نوجوانان استفاده از این ظرفیت برای پاسخ به سوالات این قشر از مردم جامعه در رابطه با عوامل حضور جوانان در جبهه‎های نبرد علیه دشمنان ضرورتی انکار ناپذیر دارد.

سرپرست فرمانداری بروجرد بیان کرد: مقابله با ابزاری‎های جدید با ابزارهای قدیمی امکان پذیر نیست پس باید برای دستیابی به اهداف استفاده از وسایل ارتباطی روز را در دستور کار داشت.

کورانی‎فر اظهار کرد: صدا و سیمای شهرستان بروجرد تهیه برنامه‎ای به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور را در دستور کار خود داشته باشد همچنین شهرداری این شهرستان نیز باید نسبت به تبلیغات محیطی اقدام کند.

وی در پایان گلایه خود از عدم حضور برخی مدیران شهرستان بروجرد دراین جلسه را اعلام و خاطر نشان کرد: این مدیران منتظر دریافت تذکر اداری از سوی فرمانداری باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار