معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان:

تعلیق فعالیت سه دفتر خدمات مسافرتی در گلستان

این تعلیق به استناد آیین نامه نظارت بر فعالیت و تاسیس این دفاتر انجام شد.
کد خبر: ۲۷۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 09 August 2016
 معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از تعلیق فعالیت سه دفتر خدمات مسافرتی در استان خبر داد و گفت: این تعلیق به استناد آیین نامه نظارت بر فعالیت و تاسیس این دفاتر انجام شد.

رحمان فرمانی روز سه شنبه افزود: بنا به رای اعضاء در پنجمین جلسه کمیسیون فنی-نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گلستان مجوز این دفاتر به حالت تعلیق درآمد.
وی اضافه کرد که بنا بر رای اعضای کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان، مجوز دفاتر خدمات مسافرتی آلاگل گشت گلستان، مهرآیین استرآباد و گل چشمه هیرکان به مدت یک ماه از تاریخ 1395/05/16 لغایت 1395/06/16 و با استناد به ماده 19 آیین نامه نظارت بر فعالیت و تاسیس این دفاتر تعلیق است.
فرمانی توضیح داد: در ماده 19 آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب هیات وزیران در تاریخ 1380/03/27 هر دفتر موظف است در زمان تعلیق از قبول تعهدهای جدید خودداری نماید و طبق دستورالعمل های مراجع ذیربط به تعهدات قبلی عمل نماید و در صورت رعایت نکردن این موارد، مجوز دفتر به تشخیص مرجع صدور مجوز لغو می شود.
معاونت گردشگری گلستان در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی نسبت به آژانس ها و دفاتر مسافرتی استان دارند، خواست که آن را از طریق شماره 32224581 یا به صورت حضوری و مکتوب به منظور رسیدگی اعلام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار