صحبت های شیری پس از حذف پرسپولیس

کاپیتان تیم فوتبال قشقایی و بازیکن سابق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران می‌گوید برانکو می‌توانست بدون ملی‌پوشانش مقابل قشقایی در جام حذفی به میدان نرود و تاریخ این دیدار را با اعلام به سازمان لیگ تغییر دهد.
کد خبر: ۳۰۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 01 October 2016
مهدی شیری شوریجه متولد ۲۴ اردیبهشت ۱۳۵۷ بازیکن فوتبال اهل شیراز است. او هم‌ اکنون عضو و کاپیتان تیم باشگاه فوتبال قشقایی شیراز در لیگ دسته دوم است؛ هر چند سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس تهران را نیز در کارنامه دارد. او که در حال حاضر در ۳۸ سالگی به سر می‌برد، روز گذشته نمایش فوق‌العاده‌ای مقابل پرسپولیس تهران به عنوان تیم سابق خود به نمایش گذاشت.

شفقنا ورزشی پس از صعود تیم فوتبال قشقایی به مرحله بعدی جام حذفی که با حذف شاگردان برانکو محقق شد، گفت‌وگویی را با شیری انجام داده که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانیم:

- از دو الی سه روز قبل از بازی مقابل پرسپولیس با بازیکنان صحبت‌های مختلفی را انجام دادم و به آنها گفتم که پرسپولیسی‌ها هم انسان هستند و یک سر و دو چشم و دو پا دارند.

- به همه بازیکنان گفته بودم که کسی با ۹۰ دقیقه دویدن در فوتبال نمرده است.

- تصمیم گرفته بودیم که دفاع کنیم و ضدحمله بزنیم.

- ما ضد تاکتیک داشتیم و هرگز ضدفوتبال بازی نکردیم.

- قطعا پس از انجام قرعه‌کشی جام حذفی و مشخص شدن این که باید مقابل پرسپولیس به میدان برویم، خوشحال‌ترین فرد در ایران بودم.

- واقعا اگر پرسپولیسی‌ها تمایلی برای حضور در جام حذفی نداشتند، چرا تا دقیقه ۱۲۰ جنگیدند و حتی پس از حذف نیز به وضوح ناراحتی در چهره آنها مشهود بود؟

- آنها می‌توانستند به دلیل نبود ملی‌پوشانشان مقابل ما به میدان نروند و صبر کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار