تجهیزات پزشکی امانت داده می شود

با افتتاح مرکز امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌ احمر استان همدان تجهیزات پزشکی امانت داده می شود .
کد خبر: ۳۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 14 May 2015
مرکز امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌ احمر استان همدان افتتاح شد.

به گزارش فارس ،بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر استان همدان در محل مرکز توانبخشی این جمعیت به نشانی کوی مدنی افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان و معاون داوطلبان او، رئیس اداره توانبخشی، رئیس هلال احمر شهرستان همدان و مسئول خانه داوطلب این شعبه و جمعی از داوطلبان صورت می‌گرفت، خانواده مرحومه بنفشه حسنی، نجاتگر باسابقه این جمعیت که دو سال پیش در یک سانحه رانندگی به دیدار حق شتافت نیز حضور یافتند و مجری افتتاح این برنامه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در آئین افتتاحیه این مرکز با بیان اینکه شاهد مراجعه بیماران نیازمند به این جمعیت برای در اختیار گرفتن تجهیزات پزشکی و توانبخشی بودیم، از کمبود امکانات در این زمینه سخن گفت.

بهروز کارخانه‌ای افزود: گاهی یک بیمار نیازمند، به دلیل نقص موقت جسمی برای مدت زمان کوتاهی نیازمند استفاده از یک ویلچر یا ابزار دیگر بود و برای همین استفاده اندک، یا ناچار به خرید آن وسیله می‌شد و یا به علت ناتوانی در خرید،  مصائب جسمی را به طور مضاعف بر دوش می‌کشید.

وی به همین منظور به دعوت از خیرین هلال احمر برای مشارکت در خرید تجهیزات پزشکی اشاره کرد و افزود: با مشارکت دو نفر از این عزیزان، بیش از 13 میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی هزینه شد و از امروز به صورت امانی در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان همدان نیز از خرید 14 دستگاه ویلچر، هشت عدد واکر، هشت کپسول اکسیژن و مانومتر، 10 عصا و یک تخت مواج برای استفاده بیماران مبتلا به زخم بستر برای این بانک امانات تجهیزات پزشکی خبر داد.

سیلوانا صلح‌میرزایی افزود: دستگاه‌های تست قند خون و کنترل فشار خون را نیز در اختیار بیماران نیازمند قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه تجهیز این مرکز امانات تجهیزات پزشکی همچنان ادامه خواهد داشت، از مردم خواست چنانچه تجهیزات پزشکی در منزل دارند که در حال حاضر بلااستفاده مانده، برای استفاده بیماران نیازمند به این مرکز اهدا کنند تا با دعای خیر بیماران نیازمند، از اجر اخروی برخوردار شوند.

گفتنی است مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان و هیئت همراه او در پایان مراسم از بخش کلاس‌های هنری و آموزشی جمعیت هلال‌ احمر شهرستان همدان بازدید کردند.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار