قائم مقام شهردار قم مطرح کرد

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در سازمان‌های تابعه شهرداری قم

قائم مقام شهردار قم در خصوص وضعيت نيروهاي شركتي شهرداري قم گفت: تبديل وضعيت نيروهاي شركتي در شهرداري انجام شد، اما اين مسئله در سازمان‌هاي تابعه شهرداري قم اتفاق نيفتاد و در حال پیگیری این مسئله هستیم.
کد خبر: ۳۵۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 07 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم معتمدی در جلسه شورای سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم با اشاره به ضرورت اخذ پروانه برای زمین‌های این سازمان، اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود که برای زمین‌هایی که سازمان کشتارگاه خریداری کرده است، پروانه ساخت با حداکثر تراکم، طبقات و سطح اشغال گرفته شود تا این زمین‌ها ارزش افزوده پیدا کنند.

قائم مقام شهردار قم ادامه داد: باید کار اخذ پروانه برای زمین‌های سازمان کشتارگاه امسال انجام شود تا در صورت لزوم در آینده این زمین‌ها را با ارزش افزوده بالا به فروش برسانیم و بتوانیم با درآمد حاصله کشتارگاه جاهد را خریداری کنیم.

معتمدی افزود: اگر بخش خصوصی کشتارگاه جاهد را راه اندازی کند، خود به خود مسؤولیت از دوش شهرداری برداشته می‌شود، اما به هر حال هنوز این اتفاق نیفتاده است و سازمان کشتارگاه شهرداری قم به فعالیتش ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به تجربه شهرهای کشور در تعطیلی کشتارگاه‌ها اظهار کرد: در شهرهایی مثل اصفهان با ورود بخش خصوصی به بحث ایجاد و بهره برداری از کشتارگاه‌ها، شهرداری‌ها کشتارگاه‌های خود را تعطیل کردند، اما در شهر قم تاکنون بخش خصوصی وارد این عرصه نشده است.

قائم مقام شهردار قم در خصوص وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری قم، تصریح کرد: بحث تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در شهرداری انجام شد، اما این مسئله در سازمان‌های تابعه شهرداری قم اتفاق نیفتاد، نیروهایی در این سازمان‌ها داریم که با وجود داشتن سابقه زیاد، هنوز شرکتی هستند.

معتمدی افزود: اعضای شورای شهر در خصوص بحث لزوم تغییر وضعیت کارمندان شرکتی آگاهی کامل دارند. ۶۰ کارمند شرکتی در سازمان‌های تابعه شهرداری شرایط اولیه تغییر وضعیت استخدامی را دارند و می‌توانند که قراردادی شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای بحث تغییر وضعیت استخدامی کارمندان شرکتی نیازی به مجوز دوباره شورای شهر نداریم، چرا که پیش از این یک بار این مجوز را گرفتیم، فقط باید در فصول بودجه جابه جایی صورت بگیرد، اعضای شورا موافق قراردادی شدن کارمندان شرکتی هستند ولی آن‌ها در زمینه روش اجرای آن دغدغه دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار