بارش باران از فردا درسطح استان

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت فردا چهارشنبه وارد استان شده و هوای استان را تحت تاثیر فعالیت های ناپایدار جوی خود قرار می دهد.
کد خبر: ۳۶۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 24 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛مجتبی میهن پرست  اظهار کرد: این سامانه بارشی از فردا غروب وارد استان شده و تا روز دوشنبه هفته آینده به تناوب به فعالیت خود ادامه می دهد.
 
وی افزود: این سیستم طی غروب روز پنجشنبه تقویت شده و طبق بررسی نقشه های هواشناسی از پتانسیل و قدرت بارشی موثر و مطلوبی برخودار است و همه نقاط استان ایلام را در بر خواهد گرفت.
 
میهن پرست یادآور شد: بارش باران پدیده قالب این سامانه است و در مناطق سردسیر و ارتفاعات همراه با بارش برف، کاهش دما، یخبندان، لغزندگی و آبگرفتگی معابر و مه گرفتگی در گردنه ها است.
 
وی گفت: با توجه به کاهش محسوس دما به زیر صفر در بیشتر نقاط استان و همچنین یخبندان، لغزندگی و آبگرفتگی معابر باید مسئولان و مردم تمهیدات لازم در خصوص آمادگی برای این شرایط ناپایدار جوی و مدیریت حامل های انرژی را بیندیشند.
 
به گزارش تابناک ایلام، امسال استان ایلام با کاهش شدید بارش های جوی مواجه شد البته هواشناسی ایلام با این وجود برای ماه های بهمن، اسفند و فروردین در استان احتمال بارش های مطلوب نزدیک به طبیعی پیش بینی کرده که در صورت تحقق، باز هم 10 درصد در مقایسه با میانگین بلند مدت بارندگی ها کاهش نشان می دهد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار