رقابت‌ پل‌های ماكارونی جهان در يزد برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد از برگزاری مسابقات بین‌المللی پل‌های ماکارونی در یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 12 February 2017

به گزارش تابناک یزد،سید حیدر میرفخرالدینی بیان داشت: با توجه به وجود مراکز آموزش عالی با امکانات رفاهی، کارگاهی و آزمایشگاهی مناسب و بهره‌مندی از اساتید نخبه و دانشجویان برتر، یزد پتانسیل معرفی شدن در سطح بین‌المللی در زمینه علم و پژوهش را دارد.

 

وی با اشاره به وجود شرایط خوب و منحصر به فرد و بهره‌مندی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد از پتانسیل‌های بالا در این زمینه افزود: با توجه به کسب موفقیت‌های متعدد تیم بتن این دانشگاه در مسابقات انجمن بتن آمریکا و ایران، همچنین موفقیت و رکورد زنی جهانی تیم سازه‌های ماکارونی و کسب دیگر موفقیت‌های علمی و پژوهشی، با تشکیل کمیته‌هایی، در صدد پیگیری حضور تیم‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد در مسابقات بین‌المللی برآمدیم.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد بیان کرد: در حال حاضر مقدمات اولیه برای حضور تیم سازه‌های ماکارونی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد در مسابقات کانادا انجام شده است.

 

میرفخرالدینی با اشاره به تجربه میزبانی بسیار خوب مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی در سال 94 تصریح کرد: هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری نخستین دوره مسابقات جهانی سازه‌های ماکارونی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در اردیبهشت 96 هستیم.

 

وی، برجسته‌ترین نقش دانشگاه فنی و حرفه‌ای را مهارت‌آموزی دانست و اظهار داشت: در کنار توجه به امر پژوهش، پرورش تکنسین ماهر و کارآزموده وظیفه اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای است و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته که برآیند آن اشتغال اکثر فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.

دانشجو 

 

میرفخرالدینی، بزرگترین کمبود کنونی دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای یزد به منظور تربیت جوانانی فنی و ماهر را قدیمی بودن دستگاه‌ها و تجهیزات کارگاه‌ها ذکر کرد و گفت: به منظور رفع این مشکل علاوه بر رایزنی برای تخصیص بودجه‌های دولتی، توانسته‌ایم با جذب کمک‌های خیری اقدامات خوبی انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار