توصیه‌هایی برای رفاه حال گردشگران نوروزی

روابط‌عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر با صدور اطلاعیه‌ای توصیه‌هایی را جهت رفاه حال گردشگران و مسافران اعلام کرد.
کد خبر: ۳۹۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 19 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،در متن این اطلاعیه آمده است:«ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر، پیشاپیش ضمن تبریک آغاز سال نو و عید سعید نوروز به تمام هم‌وطنان عزیز کشورمان و با توجه به تعطیلات پیشِ رو، در اطلاعیه‌ای توصیه‌های ذیل را جهت رفاه حال گردشگران و مسافران اعلام می‌نماید:
با توجه به شرایط ناپایدار جوّی و احتمال بارندگی در مناطق مختلف کشور نیاز است هم‌وطنان عزیز قبل از سفر نسبت به برنامه‌ریزی و انتخاب مقصد و محل اقامت خود اقدام نمایند.
هم‌وطنان عزیز با تماس با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان‌ها از برنامه‌های فرهنگی تدارک‌دیده‌شده توسط دستگاه‌های عضو ستادهای اجرایی خدمات‌سفر استان‌ها شامل بازارچه‌های خیریه، نمایشگاه‌های هنرهای سنتی، مذهبی و آیینی اطلاع حاصل نموده و دیدن نمایند.
به مسافران عزیز پیشنهاد می‌شود شرکت در برنامه‌ها و مراسم‌هایی را که ستادهای اجرایی خدمات‌سفر استان‌ها با محوریت ایام نوروز تدارک دیده‌اند در برنامه خود قرار دهند.
هم‌وطنان گرامی پیش از سفر ازطریق سامانه مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌شماره 141 از وضعیت تردد در جاده‌های کشور و ازطریق سامانه 134 از شرایط آب‌وهوایی مقصد موردنظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای سفر خود برنامه‌ریزی نمایید.
مسافران عزیز ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک‌های طولانی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری به‌عمل آورده و از توقف‌های غیرضروری در حاشیه جاده‌ها، اطراف رودخانه‌ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می‌شود خودداری کنند.
درپایان، ضمن تأکید بر فعالیت کامل ستادهای اجرایی خدمات‌سفر استان‌ها در تمام بخش‌های حمل‌ونقل و ترافیک، امنیت و انتظامی، امداد و نجات، مدیریت بحران، بهداشت و درمان، اسکان و پذیرایی و... هماهنگی کامل کلیه واحد‌های مسئول را برای خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران ضروری می‌داند.

سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخ‌گویی به شکایات: 09629

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار