خیرین مدرسه ساز باید از حمایت های همه جانبه برخوردار باشند

کد خبر: ۴۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 28 May 2015

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت فراهم سازی بسترهای لازم برای خیرین مدرسه ساز و حمایت همه جانبه از آنان تاکید کرد.

محمد صادق پورمهدی روز چهارشنبه در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی در جلفا اظهار کرد: باید به خیرین اطمینان لازم برای هموار سازی شرایط مشارکت آنان و حل و فصل بروکراسی اداری داده شود.

وی افزود: هر جا نیاز به عمران و آبادانی است خیران از دولتمردان پیش قدم بوده و جلوتر حرکت می کنند و این مایه بسی افتخار برای نظام اسلامی است.

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر حمایت قاطع و همه جانبه دولت از خیران مدرسه ساز تاکید کرد و گفت: دولت یازدهم در پشتیبانی و دستگیری از خیران دریغ نخواهد کرد و همیشه در کنار آنان خواهد بود.

پور مهدی با بیان اینکه اعتبارات دولتی جوابگوی نیازهای آموزشی و پرورشی استان نیست، از همه افراد خیر و نیکوکار خواست در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی به کمبود فضاهای آموزشی در شهرهای جدید و مسکن مهر اشاره کرد و افزود: در این رابطه زمین مورد نیاز و پروانه های ساختمانی به سهولت در اختیار خیرین قرار می گیرد.

وی شهرداران استان را مکلف به همراهی و همکاری خیرین مدرسه ساز در صدور مجوز احداث و زمین و خدمات مورد نیاز به فضاهای آموزشی خیر ساز کرد.

پورمهدی همچنین تاسیس موسسه حقوقی به منظور سهولت در نتیجه بخش بودن مشارکت خیران مدرسه ساز ر ا خواستار شد.

هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی با حضور خیرین مدرسه ساز از سراسر کشور به میزبانی شهرستان جلفا و منطقه ازاد ارس در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور جلفا برگزار شد.

در این همایش 17 خیّر مدرسه ساز کشوری و استانی با اهدای هدایا و لوح یادبود تجلیل شدند.

همچنین خیرین مدرسه ساز در این جشنوراه یک روزه احداث 20 با مدرسه 6 تا 12 کلاسه و تکمیل فضاهای آموزشی را به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال متعهد شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار