بازديد دبير مرجع كنوانسيون حقوق ملي كودك از مركز فراگير گرگان

دبير مرجع كنوانسيون حقوق ملي كودك با حضور در مرکز فراگیر گرگان از فعالیت های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری ویژه کودکان و نوجوانان با نیازهای خاص بازدید نمود.
کد خبر: ۴۶۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 22 July 2017
 دبير مرجع كنوانسيون حقوق ملي كودك با حضور در مرکز فراگیر گرگان از فعالیت های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری ویژه کودکان و نوجوانان با نیازهای خاص بازدید نمود.

در اين ديدار كه مديركل امور بانوان و خانواده استانداري، مدير آموزش و پرورش استثنايي نيز حضور داشتند عبدالرحيم سيفي ضمن ارائه گزارشي از نحوه خدمت رساني به كودكان گلستاني در قالب فعاليت هاي فرهنگي، هنري، ادبي، علمي و اسلامي، از كانون به عنوان تنها نهاد تخصصي در زمينه غني سازي اوقات فراغت كودكان در تمامي ايام سال نام برده و بيان داشت: خوشبختانه به واسطه حمايت ها و هم دلي هاي موجود بين كانون و آموزش و پرورش تاكنون تعداد سه باب از مراكز فرهنگي هنري كانون در شهرستان هاي گرگان، گنبد و آق قلا تبديل به مركز فراگير شده و امكان برخورداري كودكان با نيازهاي ويژه در كنار كودكان عادي فراهم شده است.

وي با اشاره به بندهايي از پيمان نامه حقوق كودكان، ايجاد بستر مناسب براي رشد فكري و ذوقي كودكان و كمك به شكوفايي استعدادهايشان را از جمله مهم ترين اهداف كانون برشمرده و از مسئولين طراز اول استاني خواست تا با حمايت هاي همه جانبه امكان توسعه مراكز فراگير و كتاب خانه هاي سيار را در استان فراهم سازند.

در اين ديدار سكينه بشارت نيا مربي مسئول مركز نيز به ارائه گزارشي از فعاليت هاي اعضا و مربيان پرداخت.

كتاب خواني كودكان استثنايي همراه با مادران، قصه گويي و تصويرسازي كتاب، نمايش فيلم كوتاه چرخ و فلك با موضوع امام رضا(ع) و شركت در كارگاه هاي سفال و پويانمايي از ديگر برنامه هاي اين بازديد بود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار