رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

ایجاد تشکُل‌های همسو در تولید نیاز امروز گرمسار است

رئیس اتاق بازرگانی سمنان با تاکید بر اینکه توانمندی تولید و صادرات گرمسار افتخار آمیز است، گفت: ایجاد تشکل‌های همسو در تولید نیاز امروز این شهرستان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۶۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 25 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی اصغر جمعه ای صبح سه شنبه در بازدید از ظرفیت‌های شهرک صنعتی گرمسار، ضمن بیان اینکه این شهرستان پتانسیل‌های بالقوه ای در زمینه تولید دارد که از جمله آنها ۱۰ شهرک صنعتی است، بیان کرد: وجود صنایع برتر در گرمسار توانمندی های تولید در این شهرستان را ارتقا و توان صادرات را افزایش داده که وجود صنایع هم رشته در آن می تواند تشکل واحدی را انسجام دهد.

جمعه ای اتاق بازرگانی سمنان

وی افزود: تشکل های صنعتی می توانند مطالبات خود را در چارچوب خاص بازگو کنند همچنین اتاق بازرگانی سمنان آمادگی دارد تا خدمات خاصی همانند مشاوره، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، صدور گواهی مبدا و ... را به این تشکل ها ارائه دهد.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان،صادرات واحدهای تولیدی در گرمسار را مطلوب دانست و گفت: صادرات محصولات بهداشتیو آرایشی، انواع لوازم خانگی، صنایع ریخته گری در گرمسارشاخص و در سطح کشور شناخته شده هستند.

جمعه ای از آمادگی همکاری های متقابل اتاق بازرگانی با صنایع گرمسار خبر داد و خاطر نشان کرد: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصیحاصل تعامل سه قوه است که در استان تا کنون بیست و شش نشست برگزار کرده و تعدادی از مصوبات این شورا در استان اجرایی شده است.

وی یکی از مشکلات فعالان اقتصادی را عدم آگاهی از قوانین و مقررات برشمرد و ادامه داد:فعالان اقتصادی باید در حوزه مالیاتی، حقوقی و تامین اجتماعی از مشاوران زبدهبهره ببرند و این امکان در اتاق سمنانوجود دارد تا مشاوره های حقوقی در محل اتاق بازرگانی برگزار شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار