فعالیت 250 تیم گشتی نیروی انتظامی برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از استقرار و فعالیت 250 تیم گشتی پلیس‌راه و نیروی انتظامی برای تامین امنیت و تسهیل تردد زوار اربعین حسینی در نقاط مختلف استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 30 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سردار منوچهر امان‌اللهی، اظهار داشت: تیم‌های مختلف پلیس‌راه در محورهای مختلف استان کرمانشاه در راستای خدمت‌رسانی به زوار اربعین حضور دارند.

وی از آماده‌باش نیروی انتظامی در کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی خبر داد و گفت: حدود 100 تیم گشتی در محورهای مواصلاتی و مسیرهای حادثه‌خیز مستقر شده‌اند و پلیس در کنار سایر نهادها آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زوار را دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مرز خسروی برای خروج زوار استان‌های اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی اعلام شده است، ادامه داد: برای تامین امنیت مسیرها و اماکن اسکان زوار، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

امان‌اللهی به فعالیت شبانه‌روزی 150 تیم گشتی نیروی انتظامی در  مسیر تردد زوار اشاره کرد و متذکر شد: مراکز ثابت پلیس برای تامین شرایط مناسب تردد زوار اربعین حسینی در استان کرمانشاه افزایش یافته است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار