توزیع ۳۰۰بسته بهداشتی در بین زلزله‌زدگان کرمانشاه

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی در بین زلزله‌زدگان منطقه ازگله استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 17 December 2017

به گزارش تابناک ایلام؛علی چراغی‌پور اظهار کرد: این بسته‌های بهداشتی شامل پودر شوینده، صابون، دستمال‌کاغذی، شامپو و سایر ملزومات بهداشتی بوده است .

وی با بیان اینکه این تعداد بسته بهداشتی به همت اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان و خیرین تهیه و توزیع ‌شده است، افزود: در این راستا، مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به همراه تیمی از کارشناسان و روانشناسان خواهر به این مناطق اعزام‌شده است .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اضافه کرد: از زمان وقوع زلزله در مناطق ازگله و سرپل ذهاب و قصر شیرین در استان کرمانشاه با برگزاری نشست‌های هماهنگی و حضور در این مناطق، کمک‌های اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به این مناطق ارسال‌شده است .

چراغی‌پور تصریح کرد: همچنین کمک‌های کانون‌های فرهنگی و هنری روستایی و شهری این استان که در محل مساجد جمع‌آوری‌شده است از طریق سازمان‌های حمایتی و خدماتی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال‌شده و تلاش می‌شود که این کمک‌ها همچنان ادامه داشته باشد .

وی در پایان عنوان کرد: دین مبین اسلام همواره بر یاری‌رساندن و کمک به همنوع تأکیدات فراوانی دارد و در این حادثه اخیر زلزله نیز با توجه به گستردگی منطقه و نیاز مبرم مردم این مناطق، لازم است که مردم عزیز همچنان در راستای کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار