بازدید بیش ازسه هزار نفر از فیلم های جشنواره فجر در ایلام

مسئول امور سینمایی و سمعی، بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: سه هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم این استان از فیلم های سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بازدید کردند.
کد خبر: ۵۶۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 12 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حسن اسدی افزود: این فیلم ها از 14 بهمن ماه اکران آنها در سینما فرهنگ شهر ایلام آغاز و در مجموع 11 فیلم در 27 سانس اکران شد.

وی ادامه داد: همچنین از این تعداد پنج فیلم در قالب طرح سیمرغ و پرنده ها در نوبت های صبح بصورت رایگان برای دانش آموزان اکران شد.

به گفته مسئول امور سینمایی و سمعی، بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، فیلم های جشنواره امسال با برقراری تخفیف 40 درصدی عرضه و با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان که عمده آنها جوانان بودند مواجه شد.

اسدی اظهار کرد: قیمت فروش بلیت این جشنواره برای دیدن هر فیلم 80 هزار ریال است که با برقراری تخفیف 40 درصدی و به منظور افزایش حضور هرچه بیشتر مردم برای بازدید از این فیلم ها به مبلغ 50 هزار ریال عرضه می شود.

به گفته وی، فیلم های سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فجر به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی کشور، امسال نیز در سینما فرهنگ ایلام از 14 بهمن اکران و برای سومین سال پیاپی در ایلام برگزار شد.

اسدی هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر تولید ملی در استان ها و بهره‌مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی عنوان کرد.

اسدی یادآور شد: با توجه به تخریب سینما قدس ایلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری را به سینما تبدیل کرد و از شهریور سال 1394 تاکنون دهها فیلم سینمایی روز ایران در این مکان اکران عمومی شده و شمار زیادی از مردم به تماشای این فیلم ها نشسته اند.

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار