کاهش دما و آغاز بارش برف و باران از امروز در یزد

رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به ورود موج ناپایدار جوی به استان،‌گفت:‌ برای هوای استان یزد از امروز کاهش دما و آغاز بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 13 February 2018

به گزارش تابناک یزد، «سیدعباس میرحسینی» با اشاره به تغییرات جوی پیش روی استان در روزهای آینده، اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی،‌از ظهر امروز سه شنبه 24 بهمن ماه تا اواخر چهارشنبه 25 بهمن ماه هوای استان یزد تحت تأثیر موج ناپایدار جوی و کم فشارهای سطحی قرار می‌گیرد.

وی افزود:‌ افزایش ابر، ‌بارش پراکنده باران در برخی از نقاط استان به ویژه در ارتفاعات و وزش باد شدید از جمله پیامدهای کاهش دما در روزهای آینده استان یزد است.

بنابه گزارش ایسنا-منطقه یزد، رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی استان یزد گفت:‌ برای روزهای آینده استان یزد در بیشتر نقاط استان و بتدریج از جنوب و غرب وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و طوفان پیش بینی می‌شود.

میرحسینی کاهش دمای این هفته شهر و استان یزد را موقتی دانست و تصریح کرد: این تغییر دما تا روز جمعه 26 بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول در پایان خطاب به مسئولان دستگاه‌های زیربط تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان به ویژه پلیس راه و شهرداری‌ها باید تدابیر لازم برای مدیریت شرایط ناپایدار جوی را در سطح استان اتخاذ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار