دمای هوا کاهش می یابد

سامانه جدید بارشی از امروز وارد استان اردبیل می‌شود

براساس نقشه های پیش‌یابی هواشناسی در تمامی مناطق استان طی امروز، امشب و فردا برف و باران می بارد.
کد خبر: ۵۶۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 17 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی دولتی‌مهر اظهار داشت: براساس نقشه های پیش‌یابی هواشناسی سامانه بارشی جدیدی از امروز وارد استان خواهد شد به طوری که در تمامی مناطق استان طی امروز، امشب و فردا بارش‌های برف و باران را شاهد هستیم.

وی افزود: با توجه به بارش برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان امشب و به ویژه فردا ارتفاع برف در مناطق کوهستانی به 30 تا 40 سانتیمتر خواهد رسید و برای مناطق شهری در جنوب و مرکز استان نیز بارش 5 تا 15 سانتیمتری برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به این امر آبگرفتگی موقت معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی بر اثر شدن بارش‌ها به ویژه در مناطق جنوبی استان اردبیل دور از انتظار نیست که ضروری است مردم و مسئولان امر نسبت به این موضوع آمادگی لازم را داشته باشند.

دولتی‌مهر تصریح کرد: به دلیل بارش برف کاهش دید بر اثر کولاک و مه و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی و جاده‌های مناطق کوهستانی استان نیز انتظار می‌رود که رانندگانی که قصد تردد از محورهای استان را دارند باید از وضعیت جاده‌ها آگهی و اطلاعات لازم را داشته و حتما تجهیزات و وسایل لازم را به همراه داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از کاهش دمای هوا به دنبال بارش‌ها در سطح استان خبر داد و گفت: در مورد تغییرات جوی در روزهای آینده اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار