فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خبر داد

افزایش 41 درصدی آمار تصادفات خراسان شمالی در نوروز 97

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از افزایش 41 درصدی آمار تصادفات در سال جدید نسبت به سال گذشته در خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ 07 April 2018

علیرضا مظاهری پیش از ظهر امروز با اشاره به عملکرد اقدامات فرماندهی خراسان شمالی در طرح نوروزی گفت: در سال 97 نسبت به سال 95 عملکرد بسیار مطلوبى داشته‌ایم اما نسبت به سال 96 عملکردمان مطلوب نبوده است اما توانستیم در حوزه تصادفات و جرائم آمار خود را کاهش دهیم که نسبت به سال 96 افزایش جزئی داشته‌ایم.

فرماندهی انتظامى خراسان شمالی با اشاره به سرقت‌های رخ‌داده  افزود: سرقت‌های انجام‌شده  نسبت به جمعیت استان 0.8 درصد است که خراسان شمالی رتبه 23کشوری  را به خود اختصاص داده است.

وی درزمینهٔ مبارزه با قاچاق کالا و دستگیری و کشف کالا به ارزش ریالی 407 میلیون ریال خبر داد و گفت: در حوزه مبارزه با جرائم اقتصادی کارهای خوبی صورت گرفت و سارقین احشام را دستگیر کرده‌ایم.

مظاهری در حوزه مبارزه با مواد مخدر افزود: 175 کیلوگرم مواد مخدر طی عملیات مشترک با استان‌های قم و کرمان کشف شد که 50 کیلوگرم آن سهم استان ما بوده است.

وی در ادامه گفت: در حوزه مواد مخدر با جمع‌آوری خرده‌فروشان و مبارزه جدی با عناصر خریدوفروش مواد مخدر شاهد بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در راستای اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی تذکرات لسانی اضافه کرد: با تغییر فصل طرح‌های امنیت اخلاقی برای بانوان بدحجاب پیگیر خواهیم بود و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

مظاهری اظهار داشت: در حوزه پلیس‌راه در طول اجرای طرح نوروزی 231 فقره تصادف مختلف رخ‌داده است که نسبت به سال گذشته 41درصد افزایش داشته است.

وی  تصریح کرد:اقدامات انجام‌گرفته پلیس فتا در ایام نوروز علاوه بر اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و درج هشدار، 11 فقره وقوع جرم بوده است که 9 مورد  آن کشف و 5 نفر دستگیرشده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بیان کرد: 6 خودرو توقیفی به علت ایجاد رابطه نامشروع در ایام نوروز کشف‌شده که تحویل مراجع قضایی داده‌ایم.

علیرضا مظاهری در انتها از اجرای طرح بکار گیری 3 هزار نیرو که 300 نفر افتخاری بوده‌اند خبر داد و گفت :این طرح علاوه بر پاسگاه‌های پلیس‌راه ایستگاه‌های بین‌راهی و گشت‌های بین‌راهی و پاس پیاده را اجرایی شد.

گفتنی است با تلاش  نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در طول تعطیلات و پس‌ازآن در استان الخصوص روز طبیعت و گود زینل خان فاروج شیروان کشتی با چوخه امنیت کامل برقرارشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار