نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:نیروی مسلح مقتدر از پایه‌های تمدن اسلامی است/ قدرت ایران در دنیا با توان موشکی خود دوچندان شده است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در رژه روز ارتش با اشاره به اینکه نیروی مسلح مقتدر از پایه‌های تمدن اسلامی است گفت: توان موشکی ایران قدرتی دوچندان به کشور بخشیده است.
کد خبر: ۵۹۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 18 April 2018

آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش با اشاره به آیات قرآن مبنی بر هدف نهایی جامعه اسلامی اظهار کرد: قرآن برای جامعه اسلامی قله بلندی را در نظر گرفته است که ایمان قوی و عمیق و معرفت بالنده در جامعه راه رسیدن به این قله متعالی است.

وی ایمان را سکوی پرش برای رسیدن به تعالی ایمانی و انسانی دانست و افزود: قوی بودن امت اسلام باعث حساب بردن مخالفان و دشمنان از امت اسلامی می‌شود و زیستن قوی و مقاوم در جهان را رقم می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بابیان اینکه در دنیای استکباری کنونی باید قوی بود تا پایمال نشد و این قدرتمندی باید در همه جهات باشد اظهار کرد: نیروهای مسلح بازوهای قدرت و اعتلای هر کشوری است که بانظم، تجربه، تدین و مقاومت می‌تواند امت اسلامی را در دنیا سربلند و سرافزار کند.

وی ترسیم طرح تمدن اسلامی توسط رهبر انقلاب را بر پایه‌هایی استوار دانست و گفت: یکی از پایه‌های تمدن در هر جامعه‌ای داشتن نیروهای مسلح مقتدر، مطمئن، به هنگام و به‌روز است که نظام جمهوری اسلامی در این عرصه سربلند و سرافراز در دنیا است.

امام‌جمعه بجنورد افزود: نیروهای مسلح و ارتش در دفاع مقدس امتحان خود را پس داد و در جبهه مقاومت قدرت ایران در منطقه را به رخ جهانیان کشید و قدرت خود را به ثبات همگان رساند و با افزایش توان موشکی توانسته است تا قدرت ایران را در جهان دوچندان کند تا جهانیان از ایران حساب ببرند.

وی در انتها امنیت ایران در منطقه و جهان را مثال‌زدنی عنوان کرد و ادامه داد: کشور جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه بازوان امنیت رهبری ازجمله سپاه، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی به امنیت پایدار رسیده است و کشوری سربلند، آبرومند و عزتمند را ایجاد کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار