تحویل اتوبوس به اتوبوسرانی تبریز

رئیس هیئت‌‌مدیره کارخانه سبلان‌خودروی مایوان گفت: به زودی 100 دستگاه اتوبوس شهری را طبق قراردادی که با شرکت اتوبوسرانی تبریز به امضا رسانده‌ایم، تحویل می‌دهیم.
کد خبر: ۶۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 16 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید خادمی صبح امروز در جریان بازدید استاندار اردبیل از کارخانه سبلان‌خودروی مایوان در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: تاکنون 10 دستگاه از این خودروها تحویل داده شده و از 90 دستگاه باقیمانده نیز 80 دستگاه در تولید نهایی است و 10 دستگاه نیز مراحل پایانی تکمیل خود را سپری می‌کند.

رئیس هیئت‌مدیره کارخانه سبلان خودروی مایوان ادامه داد: ما در این زمینه از استاندارد و محیط زیست مجوزهای لازم را گرفتیم و سعی‌مان بر این است تا بر اساس دانش فنی روز که 100 درصد آن بومی شده بتوانیم تولیدمان را انجام داده و محصول با کیفیت تحویل بازار دهیم.

خادمی وضعیت اشتغال این کارخانه را به صورت پیمانکاری و به شکل برون‌سپاری اعلام کرد و یادآور شد: در این کارخانه تنها 50 نفر مهندس که دانش فنی به آنها انتقال داده شده است فعالیت می‌کنند و مابقی نیروهای بومی این کارخانه به صورت شرکتی با این مجموعه در حال همکاری هستند.

وی تصریح کرد: ما با خرید اتوبوس و مینی‌بوس‌های کهنه و فرسوده تلاشمان بر این است تا همه مراحل نوسازی آنها را با تولید اتاق، رنگ، نوسازی موتور و دیگر ابزار و امکانات انجام دهیم.

رئیس هیئت‌‌مدیره کارخانه سبلان خودروی مایوان گفت: ما با یک ابتکار مناسب سعی کردیم تا مصرف سوخت خودروهای این کارخانه 30 درصد به نسبت سال گذشته کاهش یافته و طول عمر موتور افزایش یابد.

خادمی به نوسازی 10 دستگاه مینی‌بوس در این کارخانه اشاره کرد و یادآور شد: ما در تلاش هستیم نرخ پایین‌تر از 25 میلیون تومان که بر اساس کشش بازار تعیین شده بتوانیم رقابت خوبی را فراهم آوریم که امیدواریم با رفع تحریم‌های اقتصادی و مشکلاتی که در زمینه بین‌المللی داشتیم بتوانیم با کیفیت بیشتر و متناسب با استانداردهای جهانی افزایش کیفیت خودروهایمان را شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار