رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد

ایجاد 95 هزار شغل برای ایثارگران طی 5 سال اخیر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ایجاد 95 هزار شغل برای ایثارگران طی 5 سال اخیر و با استفاده از ظرفیت های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 27 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمد علی شهیدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دو پروژه در قم که همزمان با هفته دولت انجام شد با اشاره به اینکه قم پایگاه انقلاب اسلامی و افتخار کشور محسوب می شود، بیان کرد: در چند سال اخیر اقدامات قابل توجهی در این استان انجام شده و امروز نیز شاهد به ثمر نشستن برخی از این اقدامات هستیم.

وی به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان همواره پس از پیروزی انقلاب به دنبال توطئه چینی بوده اند و شاهد بودیم که بعد از پیروزی انقلاب آنها جنگ تحمیلی را آغاز کردند ولی با فداکاری شهدا و ایثارگران این اقدام چیزی جز شکست برای آنها به دنبال نداشت.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز نیز شاهد کارشکنی های گسترده هستیم خاطنرشان کرد: با وجود همه توطئه چینی ها، با تلاش مردم و مسؤولان شاهد رشد کشور هستیم و به برکت هدایت های مقام معظم رهبری و همت دولتمردان مشکلات حل می شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کنونی که در نتیجه اعمال تحریم ها تحمیل شده است را پشت سر خواهیم گذاشت، خاطرنشان کرد: با تلاش همگان پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر(عج) خواهد رسید.

شهیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طی 5 سال گذشته با استفاده از ظرفیت های گوناگون 95 هزار شغل برای ایثارگران ایجاد شده است، تاکید کرد: امیدواریم در این زمینه شاهد روند رو به رشد و برداشته شدن گام های بلند باشیم.

وی همچنین افزایش سن والدین شهدا را مورد توجه قرار داد و افزود: ضروری است که نسبت به ارتقاء ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی و درمانی والدین شهدا بیش از پیش توجه شود و بنیاد شهید نیز بخشی از سیاست های بهداشتی و درمانی خود را به این موضوع اختصاص داده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار