رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر :

به دام افتادن 4 شکارچی غیرمجاز در شهرستان مهدیشهر

به گزارش تابناک سمنان ،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر از دستگیری عاملین شکار غیر مجاز یک راس قوچ وحشی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 16 September 2018
به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان سمنان،عباس  زارع رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر   در این رابطه گفت: محیط بانان منطقه حفاظت شده پرور در حین گشت و کنترل مناطق، متوجه صدای شلیک تیر در ارتفاعات روستای فولادمحله گردیده و اقدام به دوربین کشی و کنترل منطقه می نمایند. در ادامه نیروهای اجرایی این شهرستان متوجه حضور 4 نفر شکارچی در ارتفاعات که در حال پوست کردن لاشه یک راس قوچ وحشی بودند شده و به صورت نامحسوس اقدام به کنترل آن ها می نمایند.زارع ادامه داد: محیط بانان، با توجه به تعداد زیاد شکارچیان ، جهت دستگیری آنها در مسیر برگشت کمین زده و موفق می شوند 2 نفر از آنان را در هنگام مراجعت با موتور سیکلت دستگیر نموده و از 3 کوله پشتی که همراهشان بوده، لاشه یک راس گونه حمایت شده قوچ وحشی و تعدادی ادوات شکار و صید را کشف و ضبط نمایند.
زارع اضافه کرد 2 نفر متخلف دیگر که با دیدن صحنه دستگیری دوستانشان متواری گردیدند، توسط مامورین اجرایی محیط زیست شناسایی گردیده و مراحل بازداشت آنان از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار