رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریزمطرح کرد:

اربعین حسینی نماد تبلور وحدت و بیعت با امام حسین (ع) است/ستفاده از اتوبوس‌های برقی در محدوده مرکزی تبریز/انعقاد قراردار70واگن قطار

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت : اربعین حسینی نماد تبلور وحدت و بیعت با امام حسین (ع) است و امیدواریم این جریان مهم تاریخی چراغ راه ما برای دستیابی به وحدت و رشد بیشتر باشد.
کد خبر: ۶۷۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 28 October 2018

شکور اکبرنژاد در هشتادو دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز و در نطق پیش از دستور خود، با اشاره به روز سیزدهم آبانماه گفت: این روز ، روز استکبار ستیزی ملت ایران است.
وی افزود: سیزدهم آبان از روزهای تاثیرگذار در تاریخ معاصر ایران و یادآور شکل گیری رخدادهای بزرگی در کشور است که از جمله آنها میتوان به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام تثبیت راه امام و سازش ناپذیری با آمریکا اشاره کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز؛ با اشاره به شهادت شهید حسین فهمیده تاکید کرد: روز ۸ آبانماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده این نوجوان ۱۳ ساله که با تاسی از حضرت قاسم ابن الحسن(ع) و با روحیه ی شهادت طلبی در دفاع از آب و خاک میهن نارنجک به خود بست و در مقابل دشمن ایستاد.

شکور اکبرنژاد در رابطه با اتوبوس های برقی , گفت: استفاده از این اتوبوس‌های برقی و جلوگیری از تردد اتوبوس‌های گازوئیلی و خودروهای بنزینی منجر به افزایش کیفیت هوای تبریز می‌شود.

وی با اشاره به رای اعتماد مجلس به چهار وزیر پیشنهادی دولت، افزود: امیدوارم آقای رحمانی که اهل تبریز هست، برای کشور و آذربایجان شرقی مفید واقع شود.

اکبرنژاد با اشاره به جلسه مشترک با وزیر نفت، اظهار کرد: در این جلسه قرارداد خرید ۷۰ واگن قطار نیز منعقد شد. همچنین برنامه‌ریزی‌ها برای گسترش سفرهای درون شهری با قطار شهری است.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز همچنین با مخاطب قرار دادن شهردار تبریز، بر لزوم آسان سازی سفرهای درون شهری و بهره گیری از توان متخصصان بومی برای رفع معظل ترافیک در تبریز تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار